Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 29 lutego 2012

Big Bang - Love dust 2012


Big Bang - Miłosny pył

Mój przyjaciel mówił o tobie
Kiedy powiedział, że dobrze wyglądasz bezsensownie się zdenerwowałem
Może ciągle chciałem, żebyś cierpiała z mojego powodu

Ostatnio, nieświadomie śpiewam piosenki, których razem słuchaliśmy
W dni takie jak ten, kiedy jestem zamknięty w starych wspomnieniach
W noce, kiedy bez powodu za tobą tęsknię

Byłem wtedy zbyt młody
Miłość była trudna, więc próbowałem cię unikać
Czułem zbyt dużą presję i dlatego byłem nieszczęśliwy
Więc ostatecznie doprowadziłem cię do łez

#Kiedy mija dzisiejszy dzień, znikniesz jak pył - czym jest miłość?
Jeśli smutno wyglądasz, moje łzy są jak dym, jak tańczący dym

##Jutro mój dzień zacznie się jakby nic się nie stało i zapomnę o tobie
Po prostu tutaj zostanę, uśmiechając się podczas modlitwy o to, że będziesz szczęśliwa

Pamiętasz dzień, w którym pierwszy raz się spotkaliśmy?
Niewinne uśmiechy wypełnione Sauvignon Blanc*
Moje posłuszeństwo tobie bez powodu
Czasami nasze poważne konflikty
Kiedy rozstanie stało się naszą podobną do losu rzeczywistością, mój ostatni gniew

Słyszę w radiu historie, z którymi się zgadzam
To dokładnie jak się teraz czuję
Zastanawiam się, czy historia była wysłana przez ciebie, kiedy spałem
Czas mija tak szybko - zastanawiam się czy dobrze sobie radzisz

Byłem wtedy zbyt młody
Miłość była trudna, więc próbowałem uciec
Ostatecznie czułem zbyt dużą presję i dlatego stałem się nieszczęśliwy
Chociaż teraz jest za późno

#
##

Jeśli kiedykolwiek wpadniemy na siebie na ulicy
Mam nadzieję, że będziemy wyglądać na szczęśliwych, kiedy będziemy się uśmiechać, każdy z inną osobą
Tak długo

#
##

*nazwa szlachetnego szczepu winogron, z których robi się białe wino, jeśli jest podana na etykiecie butelki oznacza to, że wino jest świetnej jakości

angielskie tłumaczenie pop!gasa

YG On Air

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...