Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 29 lutego 2012

Big Bang - Ain't no fun 2012


Big Bang - To nie jest zabawne

Szczerze? Chemia pomiędzy nami nie działa w tej chwili
Nic nie mogę na to poradzić, mam coś do powiedzenia
Posłuchaj

Ty, nie jesteś zabawna
Prawdę mówiąc, jestem tobą znudzony
Szczerze, już od dłuższego czasu mam ciebie dość
Nawet kiedy rozmawiamy przez telefon, razem jemy
Zapomniałem, że problemem było twoje nastawienie i rozmowa

Próbowałem, dla dobra naszego związku
Ale czy myślisz, że serce może się zmienić dzięki próbowaniu?
Nawet kiedy trzymam twoją dłoń, widzę twoją twarz
Przeprasza, nic już nie czuję

#Wiem, że wiesz dlaczego
Nie ma rozwiązania, pewnego dnia stałem się obcy
Wiem, że wiesz dlaczego
Dlaczego nic nie mówisz?
Od początku nie powinniśmy ze sobą być

##To nie jest zabawne, to nie jest zabawne, to nie jest zabawne
Do samego końca się dusiłaś
To nie jest zabawne, to nie jest zabawne, to nie jest zabawne
Dlaczego stoisz i kontemplujesz, dziecinko?

Ty, jest za wcześnie, żebyśmy się rozdzielili
Ty, też nie chcę zrywać
Tylko chcę, to czego chciałem to
Jak inne pary, albo się wściec, albo zdenerwować

To jest tylko ciepłe i bezbarwne
Oboje jesteśmy ciemni i czegoś brakuje
Musimy namiętnie kochać, skończyć z nudą
Do czasu kiedy przestanę mówić, "Dziewczyno po prostu pokaż mi swoją miłość"

#

To nie jest zabawne, to nie jest zabawne, to nie jest zabawne
Ponieważ nawet na końcu jesteś śliczna
To nie jest zabawne, to nie jest zabawne, to nie jest zabawne
Dlaczego stoisz i kontemplujesz, dziecinko?

Więc co mogę zrobić, jeśli nie wiesz co czuję?
Pokaż mi siebie, nie ma zbyt wiele czasu

Wyniosła, ale piękna królowa i miłosierna uczona
Nie ma nic, co mogę zrobić, uświadomiłem sobie, że to po prostu czas
Czasami zamykamy się nawzajem bezsensownymi obsesjami
Bez flirtowania i gier umysłowych, jesteśmy jak przyjaciele, to smutne

#
## x2

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Mcountdown

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...