Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 1 lutego 2012

Baek Ji Young - Like being hit by a bullet 2008


Baek Ji Young - Jak bycie postrzeloną 

Jakbym została postrzelona
Nie mogę w niczym znaleźć sensu 
Jedyne co się pojawia to śmiech 
Więc tylko się śmiałam 
Więc tylko się śmiałam 
Tylko...

Kiedy się śmieję, aż opadnę z sił
Zapytałam czy mogłabym spytać o jedną rzecz 
Dlaczego zrywamy?
Jak zrywamy? 
Jak zrywamy?
Jak?


#W tej posiniaczonej piersi 
Wzbierają nasze wspomnienia 
Chociaż staram się je zatrzymać 
Nawet jeśli zablokuję moja pierś 
Wszystkie wspomnienia prześlizgują się przez moje palce

#Nawet jeśli moje serce się zatrzyma
Tak po prostu 
Myślę, że to nie będzie boleć 
Proszę zrób coś 
Ulecz mnie trochę 
Jeśli dalej będę tak żyć  
Jedyne co dostanę, to złamane serce 
W tej posiniaczonej piersi... 

Wkrótce, nawet nie zorientuję się kiedy
Łzy zaczną spływać po mojej twarzy 
Nie chcę taka być 
Naprawdę nie chcę 
Naprawdę nie chcę 
Naprawdę...

Podążam za tobą, który tak lekkomyślnie wstałeś i odszedłeś 
Uciekasz 
Zza ciebie 
Zza ciebie
Krzyczę...

#
##

Jakbym została postrzelona
Naprawdę 
Moje serce tak boli 
Tak bardzo boli
Tak bardzo boli 
To dziwne, że mogę wciąż żyć 

Jak mogę cię zapomnieć?
Ja?
Nie wiem jak robić takie rzeczy...
Nie wiem...
Moje serce jest rozbudzone i nie mogę ułożyć go do snu 
To wszystko tak bardzo boli, że czuję jakbym umierała 

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...