Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 18 lutego 2012

2AM - (Like) Crazy 2010


2AM - Szalony/Jak szalony

Moje serce ciągle boli
Nie mogę powstrzymać łez
Chociaż powiedziałem, że już zapomniałem
Nawet jeśli próbuję się oszukać
Ponieważ ciągle nie mogę cię zapomnieć

#Moje łzy płyną jak szalone
Jeśli tak dalej pójdzie, to co zrobię?
Chcę dumnie żyć
Co robić?
Moje łzy ciągle płyną

Co zrobiłem źle?
Dlaczego się rozstaliśmy?
Nie znam powodu
Jestem taki wściekły
Nie ważne jak bardzo staram się zapomnieć
W końcu to i tak ciągle jesteś ty

#

Chociaż naprawdę nie znam powodu
Nie ważne co robię, wszystko cię złości, prawda?
Ponieważ zawsze masz rację, a ja zawsze się mylę
Zawróćmy, zatrzymajmy moje łzy

Moje łzy płyną jak szalone
Jeśli tak dalej pójdzie, to co zrobię?
Chcę dumnie żyć
Moje łzy ciągle płyną jak szalone

angielskie tłumaczenie dkpopnews

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...