Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 2 stycznia 2012

Young Jun feat. Simon D - You, Over Flowers 2011



Young Jun feat. Simon D - Ty, ponad kwiaty

W jaki sposób taki się stałem?
Nie wiem, nie wiem, nic nie wiem

Dlaczego mieszkasz wewnątrz mego serca?
Naprawdę nie wiem, nic nie wiem

Niezliczona liczba ludzi przewija się przez ulice
Ale ty jesteś jedyną, którą widzę

Ty, ponad kwiaty
Ty, ponad alkohol
Słowa nie są wystarczające

Nie śpię całą noc myśląc o tobie
Mówię żegnaj też dzisiejszej nocy*

W senny** dzień, na chwilę zasnąłem
Ale jak tylko jak o tobie pomyślę
Śnię z otwartymi oczami
Jak ludzie, których kiedyś wytykałem
Myślę, że też stałem się głupcem
Wciąż pamiętam twoje ciepło
I z powrotem zapadam w sen
Kiedy się ze mną spotykasz, podnieś odrobinę swoje słońce
Żeby w naszym miejscu mogły kwitnąć tylko kwiaty

Z powodu mojej samotności, która nie chce odejść nawet na chwilę
Nawet w lecie włączam grzejnik, bo moja talia czuje chłód

Kiedy włączam telewizor, pokazują ładne panie
Ale ty jesteś jedyną, którą widzę

Ty, ponad kwiaty
Ty, ponad alkohol
Słowa nie są wystarczające

Nie śpię całą noc myśląc o tobie
Mówię żegnaj też dzisiejszej nocy

Ty, ponad mnie
Stałem się głupcem
Nie wiem co zrobić ze swoim sercem

Nie śpię całą noc myśląc o tobie
Mówię żegnaj też dzisiejszej nocy
Ty, ponad kwiaty
Ty, ponad alkohol
Słowa nie są wystarczające


Nie śpię całą noc myśląc o tobie
Mówię żegnaj też dzisiejszej nocy

Nawet róże szybko więdną, kiedy są obok ciebie***
Odurzyłem się twoim zapachem tak, że mój nos się zakrzywia
Powód dlaczego chcę żyć
Jest tylko jeden, z twojego powodu


Nawet róże szybko więdną, kiedy są obok ciebie

Odurzyłem się twoim zapachem tak, że mój nos się zakrzywia

Powód dlaczego chcę żyć
Jest tylko jeden, z twojego powodu

Nawet nie zakładałem, że będzie tak źle
Spójrz, nawet nikczemny świat nie wydaje się już być taki nikczemny
Jest tylko jeden powód, dla którego chcę żyć
Tylko jeden, z twojego powodu
Dobrze się czuje

*znowu nie będzie spał
**w tłumaczeniu było droopy czyli mdlejący
***pewnie chodzi o to, że jest tak wspaniała, że kwiaty czują się od niej gorsze i więdną ;)

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...