Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 29 grudnia 2011

Wonder Girls - Be my baby (2011) tłumaczenie



Wonder Girls - Bądź moją dziecinką

Obserwując, ciągle patrzę i
Czekam, pragnąc, żebyś podszedł bliżej
Podejdź teraz do mnie, proszę zabierz mnie ze sobą
Marząc, że czujesz to samo co ja
Modląc się, modlę się niespokojnie
Składam moje ręce w ten sposób w stronę nieba
To mi się nigdy nie przydarzyło, moje serce bije
Widziałam cię tylko kilka razy, ale
Ciągle pojawiasz się w moich snach
Próbuję być spokojna, ale kiedy tylko się przede mną pojawiasz
Czuję, że mam zamiar ci powiedzieć, że cię kocham
Proszę, bądź moja dziecinką
Proszę, bądź moja dziecinką
Kiedy tylko o tobie myślę, szaleję
Ponieważ chcę cię mieć
Uczyń mnie swoją damą
Uczyń mnie swoją damą
Dam ci moją miłość i
Sprawię, że nigdy tego nie pożałujesz, nie

Szalona, muszę być szalona
Ostatnio, cokolwiek robię przez cały dzień
Mam twój obraz w swojej głowie
Idealnie, wszystko jest idealne
Wspaniałe/przerażające, na zewnątrz i w środku
Jak to się dzieje, że nie brakuje ci nawet jednej rzeczy?
Próbuję być spokojna, ale kiedy tylko się przede mną pojawiasz
Czuję, że mam zamiar ci powiedzieć, że cię kocham

Proszę, bądź moja dziecinką
Proszę, bądź moja dziecinką
Kiedy tylko o tobie myślę, szaleję
Ponieważ chcę cię mieć
Uczyń mnie swoją damą
Uczyń mnie swoją damą
Dam ci moją miłość i
Sprawię, że nigdy tego nie pożałujesz, nie


Teraz przestań rozmyślać
Nie wątp w moje słowa
Posłuchaj mnie i chodź za mną
Wiem, że będę twoją ostatnią dziewczyną
A ty będziesz moim ostatnim chłopakiem, ale
Ty tego jeszcze nie wiesz, dlaczego jesteś taki zaskoczony?
No dalej, wybierz mnie teraz
Nie musisz nic mówić
Po prostu zrób tak jak mówię, po protu bądź dla mnie dobry
Więc spójrz na mnie, która jest przed tobą i zdecyduj
Co myślisz? Urodzona w 1988, wiek jest idealny
Wszystko jest po prostu właściwe

Proszę, bądź moja dziecinką
Proszę, bądź moja dziecinką
Kiedy tylko o tobie myślę, szaleję
Ponieważ chcę cię mieć
Uczyń mnie swoją damą
Uczyń mnie swoją damą
Dam ci moją miłość i
Sprawię, że nigdy tego nie pożałujesz, nie


angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...