Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 5 stycznia 2012

Suzy - So many tears (2011) tłumaczenie (Me too, flower OST)


Suzy - Tak wiele łez

Mam słabe serce - staję się też bardzo samotna
Czasami też sama płaczę
Ponieważ jestem głupia, wiem tylko jedną rzecz
Mimo że wiem jak dawać miłość, nie wiem jak ją wyrzucić

Mam wiele cierni, dlatego mam wiele blizn
Czy możesz jednak przytulić mnie, która taka jest?
Chcę znaleźć oparcie w twoich ramionach
Chcę wierzyć w moją miłość, którą ciągle  wyrzucam, jeszcze raz

#Ponieważ mam wiele łez, ponieważ boję się miłości
Nie mogę zrobić kroku w twoją stronę, mimo że jesteś naprzeciwko mnie
Jeśli naprawdę mnie kochasz, podbiegnij do mnie i przytul mnie
Nie widzę, ponieważ mam wiele łez

Mam wiele sekretów, więc jest też wiele kłamstw
Nawet jeśli taka jestem, czy rozumiesz?
Chcę wymazać, chcę to zawrócić
Chcę zapomnieć przeszłą miłość, która ciągle mnie oszukiwała, jeszcze raz

#

Wieje wiatr i delikatnie zamykam oczy
Czuję twój zapach
Gdzie jesteś? Patrzysz na mnie?
Chcę tego - chcę ciebie

Ponieważ łzy się przelewają, ponieważ przelewa się mój lęk przed miłością
Nie poznaję cię, mimo że stoisz przede mną
Jeśli naprawdę mnie kochasz, podbiegnij do mnie i przytul mnie
Nie widzę, ponieważ mam wiele łez
Swoimi rękami otrzyj moje łzy

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...