Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 5 stycznia 2012

Taru - I hope you can be (2011) tłumaczenie (Me too, flower OST



Taru - Mam nadzieję, że możesz być

Właśnie w ten sposób, nie ruszaj się i posłuchaj mojej historii
Jeśli teraz tego nie powiem, to nie sądzę, że będę mogła to kiedyś zrobić

Dla mnie zawsze byłeś tak daleko
Ale chcę ciebie
Zostań przy mnie, nie odchodź
Zawsze bądź tam, gdzie mogę cię zobaczyć
Chociaż dla mnie zawsze byłeś tak daleko

Nigdy więcej tak nie wrócę
Nigdy więcej nie będę się oszukiwać

Z moim posiniaczonym i wypalonym sercem
Wszystkie łzy, które sama wylewałam

Tak bardzo jak cierpię
Kochaj mnie
Tak bardzo jak cierpię
Wylecz moje serce
Kiedy mówisz, że mnie kochasz

Zostań przy mnie, nie odchodź
Zawsze bądź tam, gdzie mogę cię zobaczyć
Chociaż dla mnie zawsze byłeś tak daleko
Nigdy więcej tak nie wrócę
Nigdy więcej nie będę się oszukiwać
Z moim posiniaczonym i wypalonym sercem
Wszystkie łzy, które sama wylewałam
Tak bardzo jak cierpię
Kochaj mnie
Tak bardzo jak cierpię
Wylecz moje serce

Kiedy mówisz, że mnie kochasz

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...