Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 12 stycznia 2012

Lee Soo Young - A love to kill (2005) (A love to kill OST)


Lee Soon Young - Zabójcza miłość 

Nie, nie jesteś dla mnie tym jedynym 
Nie pasujemy do siebie 
Od momentu gdy cię zobaczyłam, gdy wkroczyłeś do mojego serca 
Nie byłeś tym jedynym
Jesteś inny, nie spoglądaj w moje oczy
Moje uczucia są zmieszane/pogmatwane, nie mogą się rozwijać  

#Oh oh byłeś głęboko wychowany w nienawiści 
Zapuściłeś korzenie przez otwór, który zrobiłeś w moim sercu  
Kocham cię, proszę pokochaj mnie 
Nie, nie powinniśmy tacy być, nie możemy tego dłużej powstrzymać 

Nie ma nic co mogę zrobić, ni mogę wymazać cię z mojego serca 
Moje łzy płyną pierwsze 
Jeśli nigdy bym cię nie zobaczyła, nie jeśli nigdy bym cię nie spotkała
Ten ból nigdy by nie przyszedł 
Przepraszam za kochanie ciebie, poleganie na tobie 
Nie mogłam się powstrzymać 

#

Kocham cie, proszę pokochaj mnie 
Nie nie powinniśmy tacy być, nie możemy tego dłużej powstrzymać

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...