Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 15 stycznia 2012

Lee Seung Gi - White lie (2007) tłumaczenie


Lee Seung Gi - Białe kłamstwo 

Odejdź, zostaw mnie 
Zmęczyłem się tobą 
Nie zawracaj sobie głowy płaczem 
I po prostu mnie zostaw 

Kiedy powiedziałem, że cię kochałem 
To nie było nic innego jak same kłamstwa  
Po prostu odejdź, kiedy każę ci odejść 

Nie jestem ciepłą i dobrą osoba, którą myślałaś, że znasz 
Jestem tylko bezwartościowym i żałosnym facetem 

Wiesz, że nie mam prawa 
Sprawić, żebyś ponownie płakała
Nie pozwól sobie na płacz z mojego powodu 
Naprawdę przepraszam 
Że musiałaś kochać kogoś takiego jak ja
Wiem, że dla ciebie to było trudne  
Że nigdy nic dla ciebie nie zrobiłem 

Taki jestem  
Mężczyzna, który nawet nie może ochronić swojej jedynej miłości 
I który może tylko cię odprawić/odesłać 
Proszę zamiast tego przeklinaj mnie i niszcz  
Nie zrobiłem nic, oprócz sprawiania ci bólu i cierpienia 
Następnym razem pozwól swojej rodzinie spotkać się z kimś z kogo będziesz mogła być dumna, godnego faceta 
To wszystko na co mam nadzieję

I bardzo ci dziękuję 
Za kochanie kogoś tak bezwartościowego jak ja 
Ponieważ kiedy cię kochałem 
Chciałem dobrze żyć  
Tak, kochałem cię 
Proszę, spotkaj dobrego mężczyznę 
I zostaw mnie daleko za sobą 
Żebyś mogła mogła żyć szczęśliwie 

Możecie także obejrzeć mini dramę Lee Seung Gi promującą jego trzeci album Farewell Story klik

Występ Lee Seung Gi wraz z FT Island na Music Bank klik

angielskie tłumaczenie Lovely Drama Korea 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...