Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 15 stycznia 2012

Lee Seung Chul - That person 2010 (King of Baking, Kim Tak Gu OST)


Lee Seung Chul - Ta osoba

Ta osoba była tą, która sprawiała, że się uśmiechałem
Ta osoba była tą, która doprowadzała mnie do płaczu
Z jej ciepłymi ustami dla mnie
Ta osoba znalazła moje serce

Nie mogę wymazać tej miłości
Nie mogę zapomnieć taj miłości
Ta osoba była jak mój tlen
Ta osoba teraz odchodzi

Ta osoba. Ta miłość. Moje bolące serce
Nic nie wiedziałaś
Kochałem cię i kocham
Dla tego nie mam wyboru jak pozwolić ci odejść... moja miłości

Nawet jeśli moje serce stanie się obdarte
Nawet jeśli to wspomnienie boli mnie cały dzień
Łzy, które ta osoba uroniła
Nawet bardziej mnie bolą

Ta osoba. Ta miłość. Moje bolące serce
Nic nie wiedziałaś
Zamiast łez, zamiast bólu
Zapomnij mnie i żyj szczęśliwie... moja miłości

Kiedy nasze życie się skończy i zamkniemy nasze oczy
Wtedy przypomnij sobie o mnie

Ta osoba. Ta miłość. Moje bolące serce
Nic nie wiedziałaś
Kochałem cię i kocham
Dla tego nie mam wyboru jak pozwolić ci odejść... moja miłości

Moja miłości... moja miłości... moja miłości

angielskie tłumaczenie angelyukie009

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...