Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 29 stycznia 2012

JYJ - In heaven 2011

Jedna z najsmutniejszych piosenek jakie znam, ale jednocześnie jedna z najpiękniejszych.
W MV słychać tylko kobiecy głos z rozmowy, odpowiedzi można usłyszeć słuchając mp3 



JYJ - W niebie

Ja... nawet nie mogłem zobaczyć jej ostatni raz
I po prostu ją odprawiłem

-Mam zamiar iść
-Nie idź 
-Mam zamiar wrócić, więc...
-Kłamczucha, kłamczucha
-Nie. Nie wiesz jak  bardzo cię kocham?
-Nie możesz mi teraz pokazać tej miłości?
-Kocham cię...
-Czy nie możemy znowu kochać?

W tej chwili nie mogę nic powiedzieć
Ty jak cud - to wszystko wydaje się być fantazją
Ostatnie wyobrażenie o tobie wydaje się być zamknięte tylko w moich wspomnieniach
Zastanawiam się czy obserwujesz mnie z jakiegoś miejsca
Nawet jeśli żałuję, jest już za późno - już cię nie mogę zobaczyć
Łzy cieni moich wspomnień opiekują się tym miejscem

-Ahjussi (proszę pana). Co najbardziej chciałby pan zrobić przed śmiercią?
-Niech pomyślę/niech się zastanowię. 
Chcę się zaopiekować wyjątkową dla mnie osobą.
Wiele razy nie mogłem tego zrobić.
Hej, mały, mówienie o śmierci...

Nie mogę powiedzieć tych słów, naprawdę nie mogę - tak bardzo jak byłaś przy moim boku
Przepraszam, ale nie mogę - wszystko drżąc do mnie wraca
Czekając jeszcze troszkę, błąkając się w moich marzeniach
Boję się, że zamknę oczy wewnątrz ciebie

#Nie odchodź, nie odchodź - nie możesz przy mnie zostać?
Kłamstwa, wszystko kłamstwa - nic nie słyszę
Kocham cię, kocham cię - nie możesz pokazać mi tych słów?
Kocham cię, kocham cię - będziesz mnie znowu kochać?

-Co? Zobaczyłeś ducha?
-Ty...
-Poczekaj, jest tu jakaś inna kobieta?

Czas już minął
Próbowałem szukać twoich śladów, ale są wymazane
Ostatnie wspomnienia o tobie są zamknięte w otoczce moich łez

Po protu to skończ, skończ mnie - jeśli nie będziesz przy mnie
Przepraszam, ale teraz odejdę - podążając twoimi śladami
Podążając drogą bez końca - kiedy błąkam się szukając cię
Boję się, że cię stracę i będę smutny

#

-Dzień dobry
-Och! Ty... wtedy...
-Miło jest widzieć cię szczęśliwym. Twoja dziewczyna też wygląda na szczęśliwą.
Proszę, dobrze doceniaj te cenne chwile.
-Co masz przez to na myśli?
-Mimo że czas cofnął się do przeszłości, przyszłość się nie zmieni
Nie zapomnij o tym.

Nie odchodź, nie odchodź - nie możesz powiedzieć?
Kłamstwa, kłamstwa, nic nie słyszę
Kocham cię, kocham cię - nie możesz mi pokazać?
Nie możesz mnie kochać, mnie kochać, mnie kochać?
Nie odchodź, nie odchodź - nie możesz powiedzieć?
Kłamstwa, kłamstwa, nic nie słyszę
Kocham cię, kocham cię - nie możesz mi pokazać?
Proszę, wróć

#

-Dziękuję, że nauczyłaś mnie jak kochać.
-Kocham cię.

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...