Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 25 stycznia 2012

JK Kim Dong Wook feat. Miryo - Remember 2012

Płyta z remake'ami starych przebojów. Nie jestem jakoś zachwycona tą piosenką, ale pomyślałam, że może ktoś chciałby rzucić okiem na stare przeboje ;).


JK Kim Dong Wook feat Miryo - Pamiętaj

Kochałem patrzeć na jej profil, kiedy miała zamknięte oczy
Lubiłem jej na wpół zamknięte oczy patrzące na mnie, kiedy wydmuchiwała długi strumień dymu z papierosa
W pewnym momencie byłaś zmęczona mną niedotrzymującym obietnic
Czy wylewałaś łzy, kiedy odeszłaś?
Nienawidziłem się za to, że nie byłem w stanie cię zatrzymać
Ponieważ nienawidziłem też mojego tchórzliwego siebie

Później już nigdy więcej jej nie widziałem
Później już nigdy więcej jej nie widziałem

Mówienie, że wszystko było piękne sprawia, że śmieję się z moich przyprawiających o ból serca wspomnień
Ile piosenek dla niej napisałem?
Jak bardzo tęskniłem za nią do śmierci?
Ciągle teraz o niej myślę i zamiast wykrzyczeć piosenkę
Krwawą czerwienią ją wymiotuję


Czasami, kiedy widziałem kobietę z długimi rzęsami moje serce drżało
Ale to co kochałem pośrodku tego wszystkiego to byłaś ty

Czy chcesz, żebym cię zapomniał? Zatem przepraszam
Ponieważ we wszystkich moich piosenkach jesteś ty


Czy ciągle nie możesz mi wybaczyć? Czy tak jest?
Czy ciągle nie możesz mi wybaczyć? Czy tak jest?
(Kochałem patrzeć na jej profil, kiedy miała zamknięte oczy)

(rap)
Tchórzliwie powiedziałeś, że pozwolisz mi odejść
Powiedziałeś, że to był ostatni przejaw miłości
Rozdarłeś moje serce na kawałki
Zostawiłam zdjęcia naszych wspomnień na wierzchu szuflady i wyszłam jakbym uciekała
Dobrze sobie radzę [będąc] z mężczyzną, który nie jest tobą
Nie przychodź teraz do mnie, zostawiając łzy w moich wspomnieniach, mówiąc, że miałeś tylko mnie


W pewnym momencie byłaś zmęczona mną niedotrzymującym obietnic
Czy wylewałaś łzy, kiedy odeszłaś?
(Zapomnij teraz o moich łzach)


Czy ciągle nie możesz mi wybaczyć? (to wszytko przeszłość)
Czy myślisz, że cię opuściłem? (odrobinę tobą gardziłam)
Jeśli do końca będziesz tak myśleć, moje serce będzie tak bardzo boleć (wiem, mnie też boli)
Ale nie nienawidź mnie zbyt mocno (na zawsze cię pokochałam)
Płacę cenę po tobie, ponieważ nie mogę pokochać nikogo innego (nie mogę kochać)


Nie mogę kochać (kocham ciebie)

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...