Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 28 stycznia 2012

FT Island - Memorize 2008


FT Island - Uczę się na pamięć 

Ciągle się uczę na pamięć 
Twoich pleców, które się ode mnie oddalają  
Więc nie zapomnę 

Ciągle się uczę na pamięć  

Nawet twój głos mówi mi żegnaj

Znów wyobrażam sobie ciebie tysiące razy 
Żebym cię rozpoznał 
Gdybyś przypadkiem do mnie wróciła 

Za każdym razem kiedy tak robię moje serce rozdziera się na kawałki  
Ale nie przestaje cię pamiętać 

Ponieważ moje serce jest głupie 
I moja miłość jest głupia 
Płacze jak dziecko z tobą w moich ramionach
Ponieważ mój rozum jest głupi 
Pamięta tylko ciebie 
Nawet gdy pojawia się nowa miłość 
Nie mogę jej chwycić, ponieważ boję się, że cię zapomnę 

Przechodzę tam gdzie często chodziłaś każdego dnia 
I szukam kogoś kto przypomina ciebie 
Gdyby zmienił się twój numer, czasami potajemnie do ciebie dzwonię  

Ponieważ moje serce jest głupie 
I moja miłość jest głupia 
Płacze jak dziecko z tobą w moich ramionach 
Ponieważ mój rozum jest głupi 
Pamięta tylko ciebie 
Nawet gdy pojawi się nowa miłość
Nie mogę jej chwycić, ponieważ boję się, że cię zapomnę

Pamiętam cię każdego dnia 
Martwiąc się, że mogłaś ściąć twoje długie włosy 

Ponieważ moje oczy są głupie 
Próbują patrzeć tylko na ciebie 
Znają tylko ciebie, więc nie mogą widzieć nikogo innego 
Ponieważ moje uszy są głupie 
Słyszą tylko twój głos
I na wypadek gdybyś zadzwoniła 
Nasłuchują całą noc 
Na wypadek, gdyby nie usłyszały twoich kroków wracających do mnie 

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...