Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 26 stycznia 2012

Brian Joo feat. Tiger JK - Let this die korean ver. + eng ver. 2012 tłumaczenie

Świeża płyta, świeży singiel i świeży teledysk :) Coś dla fanów Brian'a
Na płycie Reborn Part 1 znajduje się siedem utworów - Let this die x3 (korean, eng i instrumental), Can't stop x2 (korean, eng) i dwie stare piosenki: Domino (eng, wersja akustyczna) oraz Don't tell me I'm wrong
Poniżej zamieszczam tłumaczenie obydwu wersji Let this die Enjoy :D

Brian Joo feat. Tiger JK - Pozwól temu umrzeć (korean)


W tej ciemności, gdzie nie ma nikogo
W moim sercu, które jest wyżłobione przez łzy
Są tam twoje ślady i ranią mnie
Próbuję teraz usunąć te ślady
Yeah teraz jest już za późno

Zrzucam to z siebie i wstaję
Mówią, że miłość znowu przyjdzie
Tak, odejdę od ciebie i cię odprawię
Odejdę od ciebie
Więc myślę, że to czasu
Pozwolić temu umrzeć

Dla ciebie płakałem i śmiałem się
I ty także płakałaś i śmiałaś się dla mnie
Moja stara miłość, która zniknęła z wiatrem
Teraz pozwolę ci odejść
I teraz jest już za późno


Zrzucam to z siebie i wstaję
Mówią, że miłość znowu przyjdzie
Tak, odejdę od ciebie i cię odprawię
Odejdę od ciebie
Więc myślę, że to czasu
Pozwolić temu umrzeć

Szczerze mam nadzieję, że do mnie wrócisz
Czekałem na ciebie
Och, moje serce które miało nadzieję, że wrócisz
Zmieniło się - jestem już - yeah, jestem już - yeah

Rozstaje miłości, które już dawno się rozdzieliły
Stanie przed nimi zmieniło twoje serce
I w moim zmienionym sercu wciąż noszę stare uczucia przywiązania
Wraca czas naszych idealnych wspomnień
Powtarzają się tylko nasze rozmowy, które paliły moje popękane serce*

Wspomnienia zbledną i odejdą, ale
Będę czekał, wróć - nie idź zbyt daleko
Wszystkiego wysłucham, proszę nie mów, że to koniec
Daleko, daleko, daleko, daleko, daleko, daleko, daleko, daleko, daleko
Nie idź zbyt daleko


Zrzucam to z siebie i wstaję
Mówią, że miłość znowu przyjdzie
Tak, odejdę od ciebie i cię odprawię
Odejdę od ciebie
Więc myślę, że to czasu
Pozwolić temu umrzeć

Pozwolić temu umrzeć x4
(Puść, puść)
Daj temu już spokój
(Puść, puść)
Wszystko co musisz zrobić to

*miałam spory problem z tą linijką i nie jestem pewna, czy jest dobrze przetłumaczona




angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brian Joo feat. Flowsik - Pozwól temu umrzeć (eng.)


Dlaczego dzwonisz
Nie ma nikogo w domu
Kogokolwiek ścigasz
Już go nie ma

Nie pisz do niego listu
Ponieważ nie zostanie przeczytany
I nie mów słowa
Już zostało powiedziane

Yeah, już jest za późno

Wiem jak ciężko próbowałaś
Próbując utrzymać to przy życiu
Ale nie możesz tego już dłużej robić
Musisz to puścić
Więc myślę, że to już czas
Pozwolić temu umrzeć

Zdejmij swoją zbroję
Nie ma potrzeby, żeby walczyć
Sprawiasz, że jest to coraz trudniejsze
Im bardziej się starasz

I nie możesz tego kontrolować
Więc daj już temu spokój
Przestań to ciągle odtwarzać
Jak piosenkę w twojej głowie
Yeah i jest już za późno

Wiem jak ciężko próbowałaś
Próbując utrzymać to przy życiu
Ale nie możesz tego już dłużej robić
Musisz to puścić
Więc myślę, że to już czas
Pozwolić temu umrzeć

Nie mogę znieść patrzenia jak odchodzisz
W głębi serca wiesz, że nie jest tym, kogo potrzebujesz
Pokażę ci jak to powinno być
Więc tylko zamknij oczy, chwyć moją dłoń i chodź ze mną
Chodź ze mną OCH!

Ponieważ wiem jak bardzo się starałaś
Próbując utrzymać to przy życiu
Ale nie możesz tego już dłużej robić
Musisz to puścić
Więc myślę, że to już czas
Pozwolić temu umrzeć

Pozwolić temu umrzeć x4

(Puść, puść)
Daj temu już spokój
(Puść, puść)
Wszystko co musisz zrobić to

tekst JpopAsia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...