Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 26 grudnia 2011

Tablo feat. Taeyang - Tomorrow (2011) tłumaczenie


Tablo feat. Taeyang - Jutro

Nie, nie, nie, nie ma więcej jutra
Nie, nie, nie, nie ma więcej jutra

Otrzymywanie miłości nie oznacza, że ją masz
Zabijanie czasu nie oznacza, że on mija
Oddychanie nie oznacza, że żyjesz
Nie oznacza

#Dziecinko nie, nie ma jutra
Jestem nieruchomy od tego czasu, tamtego miejsca
To ostatni tęskny moment
Jednak dla ciebie to był tylko przemijający dzień

##Dziecinko nie, nie, nie, nie ma więcej jutra
Dopóki nie wrócisz, każdy dzień jest jutrem
Dziecinko nie, nie, nie, nie ma więcej jutra

Wspomnienia, które rozdarły moje serce, rozdzierają dni kalendarza i bledną jak koniec roku
Żyję kiedy udaję, że o tobie zapomniałem - mój świat ciągle się nie zmienił - ciągle cię tu nie ma
Wszyscy ludzie mówią, że jeśli spojrzysz wstecz, będziesz się śmiać
Mimo że przechodzę ciężkie chwile odwracając moją głowę, która kiedyś była skierowana w twoją stronę
Nie chcę o tym słyszeć, ale dlaczego ciągle o tym paplają? Ja tu tęsknię
Nie mów, że słońce jutro wstanie
Ponieważ ten poranek będzie mroczniejszy niż noc z tobą
Nie mów, że ziemia stwardnieje po deszczu
Ponieważ to będzie ulga, która jest bardziej frustrująca/niepokojąca niż nasze zmartwienia
Wszystko jest w rozsypce - dla ciebie znowu jest wiosna, ale dla mnie pory roku się nie zmieniają
Nawet jeśli mówisz, że moje serce znowu zakwitnie, dla mnie nie ma jutra

#
##

Mój środek jest pusty, a mój uśmiech jest martwy
Ale mówisz, że wyglądam lepiej niż kiedy byłem z tobą
Mówisz, że nie możesz teraz westchnąć z ulgi
Ale ja nie mogę oddychać - ten uśmiech tylko mnie nie oszukuje
Stałem się normalny - moje serce stało się kłopotliwe/obciążeniem, więc bardzo je opróżniłem
Naprawdę oszaleję - proszę przestań mówić słowa pocieszenia, których nie mogę usłyszeć
Nie mów, że możesz zapomnieć o miłości dzięki innej miłości
Ponieważ to spotkanie będzie bardzie samotne niż rozstanie
Nie mów, że czas wszytko leczy
Ponieważ każda chwila będzie dla mnie jak śmierć
Tak, otrzymywanie miłości nie znaczy, że ją masz

Zabijanie czasu nie oznacza, że on mija
Oddychanie nie oznacza, że żyjesz
Teraz to wiem

Dziecinko nie, nie, nie, nie ma więcej jutra
Dopóki nie wrócisz
Dziecinko nie, nie, nie, nie ma więcej jutra
Dopóki do mnie nie wrócisz
Dziecinko nie, nie, nie, nie ma więcej jutra

#

Dziecinko nie, nie, nie, nie ma więcej jutra
Dopóki nie wrócisz, każdy dzień jest jutrem

Dziecinko nie, nie, nie, nie ma więcej jutra
Dopóki do mnie nie wrócisz

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...