Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 5 grudnia 2011

Noel - To live/In order to live 2011 (Padam Padam... the sound of his and her heartbeats OST)

W tym poście coś dla wielbicieli Noel i Kim Bum'a (Boys Over Flowers, Dream, The woman who still wants to marry). Dodam, że w teledysku pojawiają się kadry będące czystym fanservicem.


Noel - Żyć/Żeby żyć

Moje serce tak bije
To pewnie dlatego, że przez to przeszłaś
Mimo że nasza miłość przemija
Jesteś osobą, za którą tęsknię najbardziej na świecie
W pewnym momencie wołam twoje imię

#Pragnę cię - żeby móc żyć/aby żyć
Nawet jeśli ta miłość jest bolesna, będę tutaj czekał
Miłość to ponowne spotkanie pewnego dnia nawet jeśli jesteśmy daleko od siebie
Ponieważ myślę, że umrę jeśli cię nie mam - żeby móc żyć

Dlaczego łzy płyną bez powodu
Dlaczego moje serce tak bardzo cierpi
Chcę natychmiast do ciebie biec i powiedzieć ci

#

Ponieważ mogę nigdy więcej się z tobą nie spotkać
Ponieważ możesz zniknąć jak cienkie powietrze
Boję się

Pragnę cię - żeby móc żyć
Osobą, która sprawiła, że żyję jesteś ty
Jestem wdzięczny za moje łzy - ponieważ dałaś mi je
Nawet tęsknienie za tobą sprawia, że jestem szczęśliwy
Żeby móc żyć, kocham cię

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...