Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 4 grudnia 2011

Kim Bo Kyung - Without you 2011



Kim Bo Kyung - Bez ciebie

Kiedyś patrzyłam w lustro z niepewnością, ale tak dłużej nie jest
Ostatni przyjaciele chcą mnie zabierać na randki w ciemno
(Nie potrzebuję tego, nie zależy mi) Lubię tylko ciebie
(Ale dla ciebie jestem tylko przyjaciółką) Gdy nie jestem w ten sam sposób*

#Bez ciebie nie ma zabawy, nie ma sensu - dla mnie
Bez ciebie, nie potrzebuję niczego innego - dla mnie
Jestem taka sfrustrowana, bo nie widzisz we mnie dziewczyny
Bez ciebie nie mogę oddychać, wariuję sama
Więc weź mnie z powrotem/zabierz mnie


Nagle mnie zawołałeś, byłam taka podekscytowana
Pospieszyłam [do ciebie], ale absurdalnie [chciałeś] przedstawić mnie swojemu przyjacielowi

(Nie potrzebuję tego, nie zależy mi) Lubię tylko ciebie
(Ale dla ciebie jestem tylko przyjaciółką) Gdy nie jestem w ten sam sposób

#

Kiedy twoje serce zadrży na mój widok?
Dlaczego lubię ciebie, który wyśmiewasz się z tego, że się maluję mówiąc, iż dziwnie wyglądam
Czasami nawet nie wiem - ponieważ jestem dziewczyną

#

Mam dość piosenki miłosnej
Bez ciebie
Mam dość piosenki miłosnej

*nie mam pojęcia o co tu może chodzić

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...