Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 5 grudnia 2011

G.Na - Because you're my man 2011 (The Greatest Love OST)


G.Na - Ponieważ jesteś moim mężczyzną

Może coś wpadło mi do oka
Może to dlatego ciągle płaczę
Schowana głęboko w moim sercu
Jest ta jedyna osoba
Łzy ciągle płyną niezauważenie
Nawet jeśli nie słyszy mojego serca
Moje łzy wyrażają moją miłość
Kiedy mnie usłyszysz?

#Ponieważ jesteś moim mężczyzną
Ponieważ jesteś moim mężczyzną
Nawet po tym jak pozwolę ci odejść
Ciągle pozostajesz i doprowadzasz mnie do płaczu
Ponieważ ciągle jesteś moim mężczyzną
Ponieważ jesteś...
Nie mogę powstrzymać tych łez

Pewnie nie możesz słyszeć mojego serce
Obawiam się, że będę ronić niemądre łzy
Więc zmuszam się, żeby je powstrzymać
Dlaczego mnie nie słyszysz?
Dlaczego mnie nie widzisz?
Obejrzyj się, jestem tutaj
Kocham cię, ty głupcze

#

Jak bardzo jeszcze muszę cierpieć
Żebyś mnie zobaczył?
Ile jeszcze muszę płakać
Żebyś mnie pokochał, żebyś mnie przytulił?

Ponieważ jesteś moim mężczyzną
Ponieważ jesteś moim mężczyzną
Moje łzy nie mogą pozwolić ci odejść
Przepraszam, ponieważ jesteś moim mężczyzną
Nie mogę z ciebie zrezygnować
Proszę, proszę cię, usłysz moje serce
Proszę, proszę cię, nigdzie dalej nie odchodź

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

  1. To była dobra zabawa, oglądanie tej dramy. Bohaterowie są niekonwencjonalni :)

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...