Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 6 grudnia 2011

Kompilacja reklam z Rain'em

Nie wiem czy zwróciliście kiedykolwiek uwagę na koreańskie reklamy. Jeśli tak, to pewnie również zauważyliście, że Koreańczycy mają talent do tworzenia bardzo zabawnych reklam, zupełnie różnych od tych pokazywanych w naszej telewizji. 
Dlatego postanowiłam zamieszczać co jakiś czas kompilacje CF (tym skrótem oznaczane są reklamy, tak jak teledyski to MV - music video albo PV - promotional video, niestety nie wiem od czego to pochodzi) i w miarę możliwości i dostępności angielskiego tłumaczenia, umieszczać pod nimi polskie napisy.

Zacznę od kilku reklam z Bi lub Rainem (obydwa słowa oznaczają deszcz - pierwsze po koreańsku, drugie po angielsku), czyli Jung Ji Hoon'em. Niektóre  nich to różne wersje reklamy tego samego produktu.





Jestem złym mężczyzną
Moja dziewczyna...
Moi przyjaciele...
Moje wspomnienia.. Wszystko wyrzucone
Moja komórka.. aigoo..aooo
Co robisz?



Mocna linia szczęki
Sześciopak
Klasyczny czarny garnitur
Mimo tego, jak możesz używać takiego babskiego telefonu?
Twoja tęsknota za dumą macho jest powodem do używania W Phone
Wystarczająco udowodnij swoją męskość dzięki W Phone
Ciało ze stali


Pyszne?
Zjeść to? 
Spuchnę? Moja twarz jest i tak naturalnie spuchnięta
Ach menadżer
Nie jesz czegoś teraz, o tej godzinie?
Och, nie, nie, jestem w saunie



Ostatnio pojawiły się nieprawdopodobne pogłoski.
Plotki na temat romansu Rain'a i Shin Bong Seon są na ustach wszystkich.
Jego fani panikują zszokowani. Połączymy się z dziennikarzem, który zna najnowsze szczegóły.
To naprawdę szokujące wiadomości.
Usłyszeliśmy, że Shin Bong Sun oznajmiła, że ma zamiar zerwać z Bi (Rain'em) Jung Ji Hoon'em.
Zostałem przez nią rzucony? Mój Boże! Niewiarygodne! Życie jest pikantne.
Nie ważne co powiedzą jest po prostu pyszne.



Przyjdzie?
Co zrobię?
To może być dzisiaj...?
Fioletowy..
To miły dzień!
Na Young sunbae! (sunbae - osoba wyższa w czymś doświadczeniem)



Nie powiedziałaś jeszcze nawet słowa...
i sprawdzałaś ciągle komórkę
Nie powinnaś powiedzieć "dziękuję" czy coś takiego, kiedy ktoś cię podwozi?
Musisz okazać swoje uczucia!
Dobrze, masz zamiar tak robić?
Będzie cię kosztować dużo pieniędzy!
Szoferze Jung
Nie martw się. Zawsze każą mi płać jednolitą stawkę


Jesteśmy spóźnieni! Pospiesz się!Wychodź już!
Znowu jesteśmy spóźnieni!
Będzie lepiej jak zaczniemy razem mieszkać
Odpoczywałam sobie i sprawdzałam telefon, znowu się spóźniłam


Założę się, że ludzie zawsze ci mówią, iż jesteś piękna
Jesteś zajęty?
Nie, wcale nie
Na Young: Jesteś zajęty?
Ji Hoo: Tak
Gdzie się czesałaś?
Na Young: Czy to prawda?
Dobrze wyglądam?
Tak, wyglądasz bardzo ładnie
Ji Hoo: Pracuję teraz
Na Young: Nad czym?
GG w telefonie ;)



Dlaczego mnie zawołałaś?
Mam zamiar coś wyznać
Jeśli będzie wiał zimny wiatr, jakby to było pierwszy raz
Powinnam mu znowu powiedzieć, że go kocham?
Zły mężczyzna
Będę cię kochać...
Będziesz mnie kochać?
Nie jestem na to gotowy... jeszcze...
To są słowa z piosenki z 10 miejsca na liście


Mam nadzieję, że się Wam podobało i mój pomysł nie jest chybiony :)

1 komentarz:

  1. Nie nie jest chybiony i mi się bardzo podobało. Świetnie się bawiłam :)

    Rzeczywiście my tylko mamy takie napuszone reklamy. Rosyjskie też kipią humorem i podtekstami wszelkiego rodzaju.

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...