Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 7 grudnia 2011

FT Island - Hate and Resentment 2008



FT Island - Nienawiść i Oburzenie

Nie lubię tej osoby
Tak bardzo mnie zraniła
Dlatego wciąż będę czuł do niej niechęć

Nie znoszę osoby którą kochałem,
Bo nawet jeśli wołałem ją wiele razy
Odwracała się do mnie plecami.
Dopóki nie wymażę miłości,
Dopóki nie wyrzucę miłości
Zamierzam dalej jej nie lubić
Dopóki moje łzy nie wyschną,
Nie mogę pozwolić jej odejść.
Nawet jeśli będę na nią zły do końca mojego życia

Moje oczy i moje dłonie pamiętają ją jako moją miłość.

Dopóki nie wymażę miłości,
Dopóki nie wyrzucę miłości
Zamierzam dalej ją nie lubić.
Dopóki moje łzy nie wyschną
Nie mogę pozwolić jej odejść.
Nawet jeśli będę na nią zły do końca mojego życia

Nawet nie mogłem się zmusić, żeby powiedzieć jej by była szczęśliwa.
Ponieważ wciąż jest moją miłością.
Nawet jeśli umrę, czy nie jestem dla niej?
Nawet jeśli nie przestaniesz szukać, czy nie jestem dla niej?
Mimo że jestem na nią zły nawet nie mogę jej jeszcze raz przytulić,
Wiem o tym ale nie mogę nic na to poradzić,
Ponieważ ją kocham.

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...