Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 11 listopada 2011

G Dragon & T.O.P. - Baby good night (2010) tłumaczenie

Piosenka, do której zaprasza nas ostatnia scena teledysku Don't go home. Spośród tych trzech piosenek to właśnie Baby good night jest moją ulubioną. Bardzo łatwo wpada w ucho i do tego ma świetny teledysk, nie przesadzę mówiąc, że jeden z moich ulubionych.


GD & TOP - Dziecinko dobranoc

Jest dobrze, sprawia, że przyjemnie się czuję

#Dziecinko dobranoc
Dziecinko dobranoc
Dziecinko dobranoc
Dziecinko dobranoc

Dziecinko dobranoc
Czy powinienem namalować ją jak śpi
Nie bądź już nieśmiała, jesteś już moją dziewczyną
Nawet jeśli to nie jest jasne, to w ten sposób dla mnie wygląda
Nie zasługuję na ciebie
Jesteś idealna, dziękuję, że przy mnie jesteś dziecinko, moja damo

(Dziewczyno, zawsze będę cię kochał)
Promień światła wpływa przez szczeliny w zaciemnionym balkonie
Idealna sylwetka, aromat tej uspokajającej nocy jest zapach olejku kokosowego
Zupełnie jak dzień, w którym wyznałem ci swoje uczucia
Pamiętasz?
Szepczę ci do ucha: podejdź bliżej
Jesteś zbyt piękna
Piegowata szkarłatna truskawka
A ja staję się bitą śmietaną, która cię otacza

Wiedz jak bardzo cię kocham, piękna dziewczyno
[Jesteś] Dla mnie jak zdjęcie dziecka
I zamarła przed cieniem
Nic nie mogę zrobić
Z drżącym głosem
Z suchymi ustami
(Podejdź do mnie o krok bliżej i delikatnie wyszepcz)
Tańczy otaczający nas blask 
Zawsze o tobie śnię

#

##Dziecinko dobranoc (nie chcę mówić do widzenia)
Dziecinko dobranoc (nie chcę mówić do widzenia)
Dziecinko dobranoc (nie chcę mówić do widzenia)
Dziecinko dobranoc (nie chcę mówić do widzenia)

Kiedy znajdzie nas ciemność czarnej nocy
Zamkną się te piękne oczy i odpłyniesz
Usiądę przy twoim łóżku
I pogłaszczę twoje włosy
Patrząc w twoją twarz
Chcę przekazać moją miłość
Chciałbym, żeby zatrzymał się czas
Jesteś taka piękna

(Hej kochanie)
[Myślę], że się ze wszystkim oswoję
Twoje słodkie pytania
To jest po prostu piękne, ogromna potęga miłości
Nasze usta się zaczerwieniły
Nasze oczy się spotkały
Tak odrobinę głębiej
Jesteś moją piękną dziewczyną
Rozpalasz ogień w mojej duszy
Odświeżająca mięta, ta sama wskazówka/aluzja
Naucz mnie odpowiedzi słodka dziewczyno
Jesteś moją piękną dziewczyną
Rozpalasz ogień w mojej duszy
Odświeżająca mięta, ta sama wskazówka/aluzja
Odświeżająca mięta, wskazówka/aluzja
Odpowiedź to ty

#
##

Twoje zamknięte oczy, twój zapach, twój głos sprawia, że staję się czerwieńsza niż czerwień twojego ulubionego wina, czuję się jak aktorka w filmie, z tobą wszystko jest cudowne.

angielskie tłumaczenie metrolyrics

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...