Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 31 października 2011

G Dragon - Heartbreaker 2009

Tytułowa piosenka z jego solowej płyty z 2009 roku.


G Dragon - Łamacz serca

A yo! W końcu! Czy na to czekaliście?
Całkiem nowy G.D.! Jestem całkiem sam
Ale wszystko jest dobrze
Łamiesz mi serce*
DJ i YG. Pozwólcie mi tutaj przejąć ta piosenkę

Nie klękam gdziekolwiek, jestem ciągle użyteczny, jeszcze nie umarłem
Moje ciało zostało zrujnowane z twojego powodu
Moje marzenia zostały zniszczone, mój umysł jest zagubiony
Jeśli to dla ciebie, to uniosę swoje ciało
Będę biegł do ciebie
Ale ty tylko machasz i machasz na pożegnanie

Powiedziałaś, że mnie nienawidzisz, jaki jest tego powód?
Twoje pewne siebie spojrzenie mówi mi wszystko, zasmucając mnie
Ale ciągle cię lubię i proszę o kolejną szansę
Nienawidzę twoje zimnego spojrzenia, które widzę kiedy się odwracasz

#Nie, nie
Łamiesz mi serce, serce, serce, serce, serce
Co źle zrobiłem?
Łamiesz mi serce, serce, serce, serce, serce, niemożliwe, niemożliwe

##Opuszczam cię, naprawdę to robię
Zobaczmy jak sobie poradzisz
To jest nudne, nudne, to jest pokręcone, pokręcone, pokręcone
Moja tragiczna miłość jest męcząca i wszystko źle idzie, niemożliwe

Codziennie się pytam, a ty mówisz, że się zmieniłem, przestań już mówić
Mów tylko jeśli wiesz z kim masz do czynienia
Jestem teraz poza kontrolą, dalej idę sam
Dokładnie w tym miejscu, żegnaj, żegnaj

Powiedziałaś, że mnie nienawidzisz, jaki jest tego powód?
Twój rozzłoszczony głos mówi mi wszystko, zasmucając mnie
Ale ciągle cię lubię i proszę o kolejną szansę
Nienawidzę twoje zimnego spojrzenia, które widzę kiedy się odwracasz

#
##

Ciągle, ciągle tam będę (mimo twojego wyłączonego telefonu)
Ciągle, ciągle tam będę (przy mojej skrzynce pocztowej)

Ciągle tam będę (nawet jeśli już nie jesteśmy ze sobą blisko)

Ciągle tam będę

Słowa "Bądźmy na zawsze razem"
Są słodkie tylko przez chwilę
Dlaczego nie jesteś przejęta? [kiedy]
Tak bardzo cierpię

#

Łamiesz, łamiesz mi serce, serce, serce
Łamiesz mi S.E.R.C.E .
Niemożliwe

Ja odpadam


*dosłownie jesteś łamaczem mojego serca czy coś w tym stylu

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...