Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 2 września 2011

SHINee - Hello 2010

 

SHINee - Witaj

Uświadomiłem sobie jaki jestem młody, kiedy nie wiem co z tobą robić, gdy jesteś tuż przy mnie
Kochankowie, proszę powiedzcie mi jak zaczęliście swoją miłość
Czy ten czas nadejdzie, kiedy będę mógł trzymać jej rękę?
Czy ten czas nadejdzie, kiedy będę mógł całować jej zamknięte oczy?


#Witaj, witaj, starałem się z całych sił być dzielny
Witaj, witaj, chcesz ze mną przez chwilę porozmawiać?
Witaj, witaj, mogę być odrobinę niezgrabny, ale
Kto wie, może się nam udać

Powinienem do ciebie podejść, czy powinienem na ciebie poczekać?
Każdy mówi co innego i dlatego to staje się trudne (pewnie nie możesz w to uwierzyć)
Mam wysokie wymagania, więc to nie jest zbyt częste, wierz mi
Czy ten czas nadejdzie, kiedy będę mógł trzymać cię w moich objęciach?
Wierzę w spełniające się marzenia


#

Szczerze, to nie jest pierwszy raz, kochałem kogoś i pozwoliłem komuś odejść
Ale to jest trudne, proszę uwierz mi, ty jesteś inna

Witaj, witaj, mam zamiar oddać ci wszystko, co mam
Witaj, witaj, oo yeah, - dziecinko, dziecinko, dziecinko
Witaj, witaj, może nic teraz między nami nie ma
Kto wie, może być

Witaj, witaj, oo yeah
Witaj, witaj, daj mi szansę
Witaj, witaj, może nic teraz między nami nie ma
Kto wie, może być

Witaj, wszystkie chwile, które spędziłem kręcąc się przy tobie były dla mnie takimi szczęśliwymi wspomnieniami
Już nie, nie jestem już w stanie odpowiednio się przed tobą wyrazić, jeśli trzymasz moją dłoń
Nigdy cię nie puszczę, nie mam zamiaru nigdy cię puścić jeśli to jest miłość
Kto wie, może być


Przeznaczenie



Witaj, witaj

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...