Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 16 września 2011

FT Island - I will have you (I'm going to have you, I asked) 2011


FT Island - Będę cię miał (Poprosiłem)

Miłość całkiem się skończyła
Nie było nawet żałosnej łzy
Zupełnie tego nie żałowałem 

Byłem tak bardzo wyczerpany, że nawet nie byłem w stanie czuć złości
To nie miało już znaczenia
Całkowicie się od siebie odwróciliśmy

Dlatego myślałem, że łatwo o tobie zapomnę

Dzień przemija, dwa dni, trzy dni mijają 
Miesiąc i dwa miesiące mijają
Ale nie mogę cię zapomnieć
Ale nie mogę cię zapomnieć
Teraz ilekroć o tobie myślę
Płaczę bez powodu
Co powinienem zrobić?

Próbowałem wszystkiego, żeby cię zapomnieć
Poznałem też kilka świetnych dziewczyn
Nawet codziennie piłem dopóki nie oszalałem

Dlaczego im bardziej jestem pijany tym wyraźniej widzę twoją uśmiechniętą twarz?

Dzień przemija, dwa dni, trzy dni mijają 
Miesiąc i dwa miesiące mijają
Ale nie mogę cię zapomnieć
Ale nie mogę cię zapomnieć
Teraz ilekroć o tobie myślę
Płaczę bez powodu
Co powinienem zrobić?

Próbowałem wszystkiego, żeby cię zapomnieć
Poznałem też kilka świetnych dziewczyn
Nawet codziennie piłem dopóki nie oszalałem

Dzień przemija, dwa dni, trzy dni mijają 
Miesiąc i dwa miesiące mijają
Ale nie mogę cię zapomnieć

Nie mogę już tego wytrzymać (każda chwila za chwilą)
Nie w ten sposób/nie tak  (świat bez ciebie)
Nie mogę już tego wytrzymać (nic na tym świecie nie może cię zastąpić)
Nie mogę już dłużej stać (chwieję się na boki)
Nie w ten sposób (znowu mam tego dość)
Nawet jednego dnia (nie mogę z tobą spędzić nawet jednej godziny, jednej minuty, jednej sekundy, 24/7 bez ciebie)

Znajdę cię, znowu cię znajdę, znowu znajdę moją miłość
Jakoś znowu cię znajdę
Znajdę moją miłość, z której dopiero zdałem sobie sprawę
I żeby nigdy więcej cię nie stać
Zdobędę cię

angielskie tłumaczenie infotaip



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...