Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 17 września 2011

DBSK - Mirotic 2008


DBSK - Mirotic

Początek jest słodki, wspólne przyciąganie
Zbliżasz się do mnie, powiedziałaś, że zawsze tak będzie
Zostaw otwarte wszystkie możliwości

Czym jest miłość? Czym? Jest już znana jako czerwony ocean
Znowu łamię swoje zasady
Wiesz, że to staje się nudne, prawda?
Jest w porządku, nawet jeśli zostaniesz trochę zraniona

#Pragniesz/Chcesz mnie
Zakochałaś się we mnie
Szalejesz za mną
Nie możesz mi uciec
Zaszłaś mi za skórę*
Pragniesz mnie
Zakochałaś się we mnie
Jesteś moją niewolnicą
Zaszłaś mi za skórę

Mój przenikliwy wzrok przenika przez twoją głowę
Nikt poruszył twoim nieprzejednanym sercem tak jak ja to robię**
To droga, którą wybrałaś
Moje nieograniczone kryształy płyną w twoich żyłach
W końcu dotarłem do końca mojej przemiany
Czy to też jest miłość?

#

Pierwszy pocałunek szarpie bardzo mocno tak jak nóż
Drugi pocałunek, twoje serce chce eksplodować z podniecenia
Yeah, mam cię. Wiesz, że to masz yeah!

Dalej, dalej, dalej, dalej
Zaszłaś mi za skórę

Jestem jak czarodziej, kontroluje cię w twoich snach
Pod wpływem mojego zaklęcia znowu pożądasz. Mam cię..
Moje diabelskie zagrania, nie masz gdzie się ukryć
Może się teraz trochę zabawimy
Zaszłaś mi za skórę

#

*dosł.: mam cię pod skórą
** w piosence jest chrome heart, chrome może oznaczać chrom albo slangowe określenie na broń, nie bardzo wiadomo jak to dobrze przetłumaczyć, dlatego trochę zaszalałam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...