Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 28 stycznia 2014

Younha feat. Eluphant - Not there 2013



Younha feat. Eluphant - Nie tam

Wiatr wieje za oknem, ale
Zimno przeszywa ciebie i mnie
Zimno

Ogrom tych emocji
Zamknięte oczy i uszy
Younha, Elup
To minie, to nie potrwa długo
To minie, jakbyśmy wyrzucili naszą miłość

Leję kawę do pustego kubka
Swój pierwszy posiłek jem po południu
Nic nie może wypełnić tego niesmacznego uczucia
Przygryzając wargę, idę tą pustą ulicą
Nic się przez ciebie nie zmieniło
Tylko moje wspomnienia o tobie są moją morfiną
Odpycham świat, który mnie nie interesuje
Popycham moje ciało do wąskiej uliczki

#To dokładnie ta sama historia, każdy dzień jest nudny
To był powód, dlaczego zaczęliśmy siebie wymazywać
Pewnie jesteś inny - w przeciwieństwie do pierwszych oczekiwań
To tylko zerwanie, do którego znowu jestem przyzwyczajona

##Kocham cię, nie ma uczuć
Przepraszam, nie ma prawdy
Dziękuję, nie mam uczuć
Przestań, nie ma potrzeby, żeby kontynuować

To zostanie zapomniane, pozostaną tylko małe wspomnienia
Zapomnę cię, tak jak wyrzuciła nas miłość

Zmyję twoje ślady, które przylgnęły do mojej kruchej twarzy
Ale w każdym miejscu, gdzie upadają moje łzy, piana staje się coraz większa, pewnie też jesteś mydłem
Mydlane bańki, które dostają się do moich oczu, ranią
Cały dzień jest słonecznie w Seulu, ale w lustrze jest tylko moja brzydka twarz

#

Gra piosenka, ale nie słyszę jej
Ty i ja, jesteśmy w ciszy
To takie znajome uczucie, kiedy pozwalamy sobie odejść

Nasz związek jest jak pęknięcie w drzwiach, a ja jestem ścianą
Pozostawiam mój głos w pustym powietrzu
Nawet jeśli widzę cię przez pęknięcia, nie mogę cię dosięgnąć
Nasz związek jest jak pęknięcie w drzwiach, a ja jestem ścianą
Pozostawiam mój głos w pustym powietrzu
Nawet jeśli widzę cię przez pęknięcia, nie mogę cię dosięgnąć

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...