Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 2 stycznia 2014

TVXQ - Something 2014



TVXQ - Coś

Ona ma to coś
Ona ma to coś

Ona jest po prostu piękna (hej hej hej)
Po prostu piękna (hej hej hej)
Ciii... uważaj

Aha yeah
Wróciłem

Proszę, nie budź mnie
Wczoraj nawet na chwilę nie zmrużyłem oka
Niezliczone dziewczyny mówią, że mnie lubią
Mówią, że wyglądam jak jakiś idol albo coś

Szczerze, nic nie czuję
Spojrzenia są zawsze na mnie skupione
Nawet jeśli jest to niewygodne, co mogę zrobić?
Zawsze tak było
Dzisiaj znowu płonę jak ogień

#Ona ma to coś
Nie jesteś dla mnie wystarczająca, przestań, dziecinko
Możesz wydawać się szykowna, ale twoje oczy drżą, kiedy na mnie patrzysz
Musisz trochę więcej nad tym popracować

##Ona ma to coś
Jeśli się wahasz, będę płakać, dziecinko
Nie daj się przyłapać i jeśli miękko do mnie przyjdziesz
Będę udawał, że nic nie zauważyłem

Jeśli jestem złym facetem
Jeśli jestem facetem, który doprowadza dziewczyny do łez
Będzie dobrze, jeśli odejdziesz, zanim będziesz cierpieć
Chociaż wiem, że nie możesz mnie odtrącić

Jeśli masz dość ciągle tych samych facetów
Idź na całość, to niebezpieczne, ale wejdź w to
Razem będziemy płonąć jak ogień

#
##

Możesz być podekscytowana dzisiejszym wieczorem, to piątkowa noc
Może ci na chwilę zaprzeć dech, to będzie wspaniała noc
Kiedy wszyscy dobrze się bawią
Tylko ty jesteś poważna
Dlaczego jesteś taka nieśmiała? Jakim cudem krążysz wokół mnie?
W kółku i w kółko i w kółko
W kółku i w kółko i w kółko

1, 2, 3

Ona ma to coś
Jak dla mnie, tylko odrobinę ci brak
Jeśli jedynie szukasz szans
Już jest za późno, nie nie nie nie nie

#
##

Hej hej 
Hej hej

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...