Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 8 stycznia 2014

TVXQ - Always with you 2014


TVXQ - Zawsze z tobą

Biegnę, przyciągany przez znajomy zapach
Stąpam po tej ziemi, kiedy zatrzymuje się deszcz, biegnę do ciebie
Słyszę to, chociaż tego nie powiedziałem
Słyszę, że moje serce głośniej i głośniej cię szuka

W oślepiającym słońcu, ty i ja wykrzyczeliśmy prawdziwe uczucia
Bałem się, że to zostanie wypchnięte przez czas i stanie się kłamstwem
Słyszysz moje serce? Dopiero co do ciebie wróciłem
Moim marzeniem byłaś ty, zawsze będę z tobą

Czuję, że zgromadzone wspomnienia
Czuję to piękniej niż jakiekolwiek inne dzieło sztuki na świecie
Dziękuję - nawet, kiedy za bardzo ci tego nie okazywałem
Wiesz, co czułem - nigdy więcej nie pozwolę ci odejść

W oślepiającym słońcu, ty i ja wykrzyczeliśmy prawdziwe uczucia
Bałem się, że to zostanie pogrzebane i zagubi się w czasie
Słyszysz moje serce? Dopiero co do ciebie wróciłem
Moim marzeniem byłaś ty, zawsze będę z tobą

Moja kiedyś chwiejąca się przyszłość zaczęła znowu oddychać, ponieważ jesteś tutaj
Jesteś jedyną na świecie, moja gwiazda, która świecie najjaśniej 

Piosenka, którą razem śpiewamy, wspomnienia, które razem dzieliliśmy
Historia, która dzwoni i rozprzestrzenia się po niebie i staje się gwiazdą
Ty i ja nie możemy zostać rozerwani przez żaden rodzaj mocy
Obiecaj, że nigdy nie zostaniemy rozdzielimy, że nigdy już nie będziemy płakać
Moim marzeniem jesteś ty, zawsze będę z tobą

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...