Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 3 stycznia 2014

The SeeYa, Son Ho Joon - More and more 2014



The SeeYa, Son Ho Joon - Coraz bardziej

Chyba miłość była za silna
Byłem pijany z powodu zerwania, z którego nie mogłem się obudzić
Im bardziej próbuję cię zapomnieć, tym bardziej boli mnie ciało
Im bardziej cię nienawidzę
Im bardziej próbuję pozwolić ci odejść z dobrymi uczuciami
Cokolwiek robię, im bardziej to robię, płyną łzy

Po przespaniu tylko kilku godzin, znowu wychodzę z domu
Wracam do mojej codziennej rutyny
Na ulice, którymi kiedyś z tobą chodziłam

#Ta noc, kiedy się ciebie trzymałam, staje się coraz bardziej odległa
Im bardziej próbuję cię zatrzymać
Tym bardziej się oddalasz
Dlaczego nauczyłeś mnie takiej smutnej miłości?
Tęsknię za tobą, im bardziej próbuję cię wymazać

Im bardziej cię nienawidzę
Im bardziej próbuję pozwolić ci odejść z dobrymi uczuciami
Cokolwiek robię, im bardziej to robię, płyną łzy

Chcę wierzyć, że cierpisz tak bardzo jak ja
Straszliwie, śmiertelnie
Więc przyjdź do mnie i przytul mnie namiętnie

#

Ta noc, nasza zapłakana przysięga, że nigdy się nie zapomnimy
Nasza historia, która nie ma końca, nie ważne co robimy
Dlaczego nauczyłeś mnie takiej smutnej miłości?
Tęsknię za tobą, im bardziej próbuję cię wymazać

Tęsknię za tobą, im bardziej próbuję cię wymazać

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...