Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 3 stycznia 2014

Girl's Day - Something 2014



Girl's Day - Coś

Nie patrz
Mi w oczy i nie kłam znowu
Mam dość bycia samą

Twoja drżąca twarz i słowa
Wydaje się, że coś jest na rzeczy
Dziwny zapach jest na całym twoim ciele
Wydaje się, jakbyś był przez coś opętany

#Może czujesz się winny, ponieważ odgadłam
Zaskoczyłam cię i totalnie straciłeś wątek
Twoja historia ciągle się zmienia to tu, to tam, co jest z tobą
Może czujesz się winny, ponieważ odgadłam
Zaskoczyłam cię i totalnie straciłeś wątek
Dlaczego, nagle się przestraszyłeś?
Puść moją rękę, nie kłam mi

##Byłam jedyną, która nie wiedziała o tym czymś
Wyraźnie to czuję, musi być coś
Twoje oczywiste kłamstwa, to koniec
Nic, to coś, przestań

Ta tęcza na szarym niebie
Smutno płaczący fortepian
Dziwny zapach jest na całym twoim ciele
Wydaje się, jakbyś był przez coś opętany

#
##

Nie próbuj znowu zdobyć miłości
Nie żałuj
Oszukałeś i doprowadziłeś dziewczynę do płaczu
Tutaj się kończysz
Pa pa pa

##

Czy miłość, którą dałam, była dla ciebie żartem?
Czy miałeś dość miłości, którą ci dałam?
Nie chciałam pokazywać ci łez, które wstrzymywałam
Czy miłość, którą dałam, była dla ciebie żartem?
Czy miałeś dość miłości, którą ci dałam?
Między nami skończone?
Między nami skończone?

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...