Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Kim Jaejonng - Makeup/Makeover 2014


Kim Jaejoong - Makijaż/Przemiana

Nigdy się szczególnie nie zastanawiałem nad tym, czym jest makijaż
Ale przynajmniej dzisiaj wieczorem chcę być piękny

Ponieważ dzisiaj wieczorem mam zamiar się z tobą spotkać
Ponieważ zobaczę się z tobą ostatni raz

Oddaj mi listy, które ci wysłałem
Nie oglądaj ich z kimś innym

Po tym jak objąłem moją smutnie pozostającą przeszłość
Biegnę przez tą znajomą nocną ulicę i wracam

#Łzy, nie płyńcie, zostańcie w moim sercu
Łzy, nie płyńcie, tylko aż odjedzie autobus

##Czy byłem głupcem? Czy byłem głupcem? Czy byłem głupcem? Byłem?
Pragnąc, żebyś mnie kochała?

###Czy byłem głupcem? Czy byłem głupcem? Czy byłem głupcem? Dla kogoś takiego jak ja?
Mając nadzieję, że otrzymam miłość, otrzymam miłość?

Nigdy się szczególnie nie zastanawiałem nad tym, czym jest makijaż
Ale nawet jeśli dzisiaj umrę, chcę być piękny

Gdybym wiedział, że tak będzie, nie zostawiłbym cię
Ostatni raz, chcę być przez ciebie zapamiętany

# x2
##
###

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...