Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 24 stycznia 2014

GOT7 - Like oh 2014


GOT7 - Jak och

Jesteś pierwszą dziewczyną, która sprawiała, że wyglądam na takiego zdenerwowanego i podekscytowanego
Każdego dnia myślę jedynie o twojej białej twarzy
Moje serce cały dzień mnie martwi, kiedy ci powiedzieć
"Kocham cię, chcę, żebyś była moją dziewczyną"

Nawet najmniejsze cześć
I twój uśmiech, chyba teraz to dla mnie tortura
Jeśli też tak czujesz
Proszę, powiedz mi, żebyś mogła poznać moje serce

Mówię to, żeby to w sobie zdusić, mówię to, żeby poczekać
Ale moje serce nie słucha
Moje serce bez ustanku bije tylko dla ciebie
Mówiąc mi, że jestem gotowy wyruszyć

Chodź do mnie
Ponieważ daję się ponieść dla ciebie
Jak och och och
Dziecinko, nie wydaje mi się, że mogę żyć bez ciebie
Proszę, nie udawaj, że nie wiesz
Ja, och och och och

Zapach, kiedy mnie minęłaś
Twój głos, który powtarza się w mojej głowie
Mina, którą robisz, gdy jesteś nieśmiała
Trzymają się mnie i nie puszczają

Próbuję to zdusić, próbuję czekać
Ale moje serce nie słucha
Moje wszystko patrzy tylko na ciebie i krzyczy bez ustanku
Mówiąc, że jestem gotowy wyruszyć

Nie próbuj tego ukryć
Bo twoje serce mówi głośno
Nawet jeśli ty tego nie mówisz
Słysze to
Żadne słowa nie mogą zmienić mojego serca
Kiedy jestem tu z tobą

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...