Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 23 stycznia 2014

GOT7 - Hello 2014


GOT7 - Halo

Halo, czy ktoś tam jest?
Czy na chwilę teraz na mnie spojrzysz?
Halo, posłuchaj mnie
Pojawili się chłopcy, którzy nie są żartem

To nowy początek, przejmiemy to
Wszystkie moje panie unieście ręce w górę

Halo, wszyscy się tutaj skupcie, jestem jak
Połaskoczę twoje uszy, czujesz mnie?

Ludzie mówią, że jestem inny (wiesz)
Mówią, że jestem wyjątkowy
Po prostu chodź do mnie, chodź teraz do mnie

Nie myśl o niczym (wiem)
Nie będziesz tego żałować
Po prostu chodź do mnie, chodź teraz do mnie

Halo, halo, halo
Pytaj, pytaj, nie jesteś ciekawa?

Halo, halo, halo
Posłuchaj, posłuchaj, posłuchaj mnie

Halo, halo, halo
Pytaj, pytaj, jesteś ciekawa?

Jesteśmy nową gorącą płonącą jakością, zgromadźcie się razem (wstańcie!)
Chłopcy są gotowi, żeby wami wstrząsnąć

Halo, czy ktoś tam jest?
Jestem gorący, gorący, gorący, to słyszę
Halo, nie potrzeba słów
Czy jesteś złą dziewczynką, czy dobrą dziewczynką, to nie ważne

Nie rzucaj mi ukradkowych spojrzeń
Nie oceniaj mnie z ironią

Halo, jestem całkiem gorącym towarem
Od dnia moich narodzin jestem inny niż reszta dzieciaków

Moje ciało jest lekko odchylone, moja czapeczka jest zawsze na odwrót
Odpycham duszący garnitur i krawaty

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...