Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 3 stycznia 2014

Girl's Day - Whistle 2014


Girl's Day - Gwizdek

(Daj mi swoją miłość)
Dlaczego ciągle dmuchasz w swój gwizdek
(Daj mi swoją miłość)
Wiesz, jaki jest czas? Dlaczego wołasz mnie na zewnątrz?
(Daj mi swoją miłość)
Dlaczego wszystko ma ten sam wzór?
Ćwierkanie ćwierkanie nie nie nie

(Daj mi swoją miłość)
Pośród tych wielu facetów, kto jest moją bratnią duszą?
(Daj mi swoją miłość)
Nie mogę po prostu umawiać się z każdym z nich
(Daj mi swoją miłość)

Nie widzę twojego prawdziwego serca
Odejdź ty zły chłopaku
Ćwierkanie ćwierkanie nie nie nie

#Nie lubię miłości, która jest pospolita jak zabawa z ogniem
Nie mogę cię odnaleźć, dziecinko
Gdzie się ukrywasz?
Żebym mogła cię zobaczyć
Czy wyraźnie powiesz mi swoje uczucia?

##Nie czuję twojej miłości
(Daj mi swoją miłość)
Nie widzę miłości
Żebym mogła zobaczyć twoją miłość
(Daj mi swoją miłość)

###Nie czuję twojej miłości
Nie widzę miłości
Nie widzę miłości
Żebym mogła powiedzieć kim jesteś

####(Daj mi swoją)
Ćwierkanie huhuhuhuuhu
Dmuchaj w swój gwizdek (daj mi swoją)
Ćwierkanie huhuhuhuuhu
Lubisz mnie? (Daj mi swoją)
Ćwierkanie huhuhuhuuhu
Dmuchaj w swój gwizdek (daj mi swoją)
Ćwierkanie huhuhuhuuhu
Nie czuję twojej miłości od ciebie

Jak możesz próbować zdobyć dziewczyny dzięki tym samym słowom?
Kiedy zaczniesz myśleć, że ją masz, w ogóle się już o nią nie martwisz
Wyolbrzymiasz małe rzeczy, udając jaki to nie jesteś
Bla bla bla i jesteś taką paplą

#
##
###
####

Słyszę twój głos gdzieś z daleka
Żebym mogła od razu powiedzieć, że to ty
Dmuchnij w gwizdek

##
###
####

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...