Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 26 stycznia 2014

Dal Shabet - B.B.B (Big baby baby) 2014



Dal Shabet - B.B.B (Duża dziecinka, dziecinka)

Jesteś dużą dziecinką, dziecinką
Potrzebuję jakiegoś ciała, ciała
Jesteś dużą dziecinką, dziecinką
Chcę dzisiaj wieczorem dostać twoje ciało, duża dziecinko
Jesteś dużą dziecinką, dziecinką
Jesteś dużą dziecinką, dziecinką

Dlaczego się zmieniasz, kiedy cię potrzebuję? (Duża dziecinka)
Dlaczego się zmieniasz, kiedy wszystko się skończyło? (Duża dziecinka)
Dlaczego jesteś inny niż wczoraj? (Duża dziecinka)
Dlaczego dzisiaj jesteś bardziej inny? (Duża dziecinka, dziecinka)

Za każdym razem, gdy na mnie patrzysz, zauważyłam, że uczucia się ochłodziły
Co zrobię? (Muszę iść)
Mówię, że cierpię i wściekam się, i mówię do ciebie, ale ty wcale się tym nie przejmujesz
(Nie mogę już więcej znieść)
Tak szybko się zmieniasz, puste uczucia stają się takie duże
To tak bardzo boli, ranisz moje serce, które kieruje się do ciebie

#Hej ty, ty, ty wróć do mnie, dziecinko
Ty, ty, ty, ty, ty
(Duża dziecinka, dziecinka)

Dlaczego się zmieniasz na końcu każdego słowa? (Duża dziecinka)
Dlaczego zmieniają się twoje oczy? (Duża dziecinka)
Dlaczego jesteś taki inni niż na początku? (Duża dziecinka)
Dlaczego jesteś taki inni niż na końcu? (Duża dziecinka, dziecinka)

Kiedyś mówiłeś, że patrzenie na mnie i myślenie o mnie cały dzień nie było dla ciebie wystarczające (czy nie wiesz)
Teraz twoje strony, które wyszły na jaw, bezwiednie sprawiają mi wiele trudności (nie mogę już więcej znieść)
Tak szybko się zmieniasz, puste uczucia stają się takie duże
To tak bardzo boli, ranisz moje serce, które kieruje się do ciebie

##Hej ty, ty, ty chcesz być moją dziecinką
Ty, ty, ty, ty, ty
(Duża dziecinka, dziecinka)

Zakochujesz się, zakochujesz się, zakochujesz się we mnie
(Duża dziecinka, dziecinka, duża dziecinka, dziecinka)
Wracasz, wracasz, wracasz tak jak na początku
(Duża dziecinka, dziecinka, duża dziecinka, dziecinka)

Duża dziecinko, dlaczego to robisz? Nie wiem, co robić
Wiemy wszystko, co jest można wiedzieć
Wróć, wróć, wróć, wróć
(Wróć do mnie)

Tak szybko się zmieniasz, puste uczucia stają się takie duże
To tak bardzo boli, ranisz moje serce, które kieruje się do ciebie

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...