Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 14 stycznia 2014

B1A4 - Lonely 2014



B1A4 - Samotny

Samotny samotny samotny samotny samotny samotny x3
Samotny samotny samotny samotny chłopak
Samotny samotny samotny samotny samotny samotny x3
Samotny samotny samotny samotny chłopak

Krawat i biała koszula, która mi kupiłaś
Spodnie, których przez krótki czas nie nosiłem
Sam je nakładam i lalala
Czuję się dobrze sam i lalala

Stare nalepki, które znowu wyjąłem
Zdjęcia, na których ty i ja byliśmy szczęśliwi
Sam na nie patrzę i lalala
Dobrze się czuję, będąc sam i lalala
Dlaczego wciąż, dlaczego wciąż tutaj jestem, dlaczego wciąż taki jestem?

Znowu cię zawołam, dziecinko, nie
Będę lepszy, więc nie będziesz płakać
Tak bardzo za tobą tęsknię
Twoj oczy, twój nos, twoje usta

#Próbuję zjeść razem z tobą, ale nie ma cię tutaj
Próbuję obejrzeć z tobą film, ale nie ma cię tutaj
Nic nie mamy, naprawdę nic nie mamy

Codziennie, każde słowo
Idę tą ulicą znowu z tobą
Gdybym tylko znowu mógł z tobą spacerować
Gdybyśmy tylko znowu mogli razem spacerować (chciałbym tego)

Piosenka, którą zawsze mi grałaś
Teraz jest piosenką, którą ja gram dla ciebie
Słucham jej sam i lalala
Dobrze się czuję, będąc sam lalala

Idę tą ulicą bez ciebie, wsiadam do samochodu bez ciebie
Uciekam i uciekam, ale w końcu jestem głupio ślepy dla ciebie
Czuję, jakby nikt mnie nie szukał
Czuję, jakby twoje jasno lśniące serce jest już zamknięte (hej)

#

##Codziennie, każde słowo
Idę tą ulicą znowu z tobą
Gdybym tylko znowu mógł z tobą spacerować
Gdybyśmy tylko znowu mogli razem spacerować

Dlaczego wciąż, dlaczego wciąż tutaj jestem, dlaczego wciąż taki jestem?

Moje marzenia rozproszyły się jak dym, jesteś właściwą dziewczyną
To bardzo boli, moje chore serce

Rozstanie, które myślałem, że nigdy do nas nie przyjdzie
Przyszło do mnie potajemnie i tak łatwo sprawiło, że miłość cicho mnie opuszcza

Próbuję wrócić, ale nie ma cię tutaj
Nie ważne jak bardzo cię wołam, nie ma cię tutaj
Nic nie mamy, naprawdę nic nie mamy

##

Dziecinko, chcę tylko spędzić z tobą trochę czasu
Dziecinko, chcę tylko spędzić z tobą trochę czasu
Dziecinko, chcę tylko spędzić z tobą trochę czasu
Dziecinko, chcę tylko spędzić z tobą trochę czasu

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...