Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 13 stycznia 2014

Ogłoszenie

Tak jak pisałam wcześniej na Facebook'u realizacja zamówień na tłumaczenia jest opóźniona. Nie wiem, kiedy uda mi się to ogarnąć, dlatego proszę Was o cierpliwość. 
Postaram się zrobić to jak najszybciej, ale jak wiecie, mam trochę zaległości, a sprawę dodatkowo komplikuje fakt, że usłyszałam od lekarza hasło - zapalenie oczu, więc nie mogę zbyt długo siedzieć przy komputerze.
Mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali w tej kwestii. :)
Z góry dziękuję.


A, żeby nie było tak sucho, z samym tekstem, macie kiss'a od mojego obecnie ulubionego aktora :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...