Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 15 stycznia 2014

Gary (LeeSSang) - Zotto mola 2014



Gary - Naprawdę nie wiem

#Nie potrzebuję setki innych dziewczyn
Potrzebuję tylko ciebie, potrzebuję tylko ciebie
Oprócz ciebie, nie potrzebuję niczego innego
Potrzebuję tylko ciebie, potrzebuję tylko ciebie

##Nie ważne, ile ci mówię, naprawdę nie znasz mojego serca
Czasami, jeśli sposób w jaki się wyrażam staje się zbyt szorstki, jesteś zaskoczona
Miłości nie można wyrazić słowami
Dziewczyna taka jak ty nie ma sensu, nie ma sensu
Nie ważne ile ci mówię, naprawdę nie znasz mojego serca
Czasami, jeśli sposób w jaki się wyrażam staje się zbyt szorstki, jesteś zaskoczona
Żadna inna dziewczyna nie może z tobą konkurować
Dziewczyna taka jak ty nie ma sensu, nie ma sensu

To nie wystarczy, nawet jeśli setki razy powiem ci, że cię kocham
Kiedy moje uczucia narastają, przyciągasz mnie
Bez ciebie, jestem tylko ciałem
Kiedy tutaj jesteś, uśmiecham się częściej niż kiedykolwiek
Pośród zdrad, przekrętów, kłamstw i innych złych rzeczy, tylko tobie na mnie zależy
Jesteś po mojej stronie, jesteś moja, jesteś taka ładna
Więc nie udaje mi się długo przetrwać, kiedy jestem z tobą, często zdejmuję twoje ubranie, przepraszam
W każdym razie, jestem taki szczęśliwy, że żyję na tym świecie z tobą
Twoja osobowość, zachowanie, wszystko kradnie moje serce

#
##

Jesteś taką dziewczyną, jakie pragnąłem, niewinna, ale przepełniona seksapilem
Jesteś taka mocna jak tequila
Jesteś jak piękne abstrakcyjne dzieło, jak obraz Jean Michel'a Basquiat'a
Jesteś kolorowa, jesteś wolna, jestem od ciebie uzależniony, zakochałem się w tobie
Nie mogę uciec od twojego piękna
Jeśli spotkasz kogoś innego, ten drań będzie półżywy, przepraszam
Tak bardzo cię lubię
Jesteś kwiatem, ziołem*
Nie wiem dlaczego, ale po prostu jestem facetem, który jest niezdarny jeśli chodzi o miłość
Kochajmy tak, jak czujemy, idźmy razem jakkolwiek daleko to jest
Jeśli nasze uczucia czasami ochłoną, po prostu kłóćmy się jak szaleni
Ważne jest, że czy to brudna chałupa, czy duży dom, ty i ja będziemy zakochani
Po prostu pamiętaj - martwienie się o pieniądze, o życie, po prostu wszystko to wyrzuć
Zarobię wystarczająco dla nas, więc tylko idź ze mną
Chodźmy do mojego domu dziecinnego, trzymając się za ręce
Rzeka Han, wiatr, ludzie, kwiaty, ptaki, zachód słońca, srebrzysta woda
Bądźmy jednością z tymi wszystkimi rzeczami, kiedy jesteśmy w swoich ramionach

*chodzi o rośliny lecznicze, a nie slangowe znaczenie tego słowa :P

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

  1. Teraz kocham ten utwór jeszcze bardziej :D Bardzo ładnie dziękuję za to tłumaczenie <3
    ~ Kinga ; )

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...