Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Bumkey & Verbal Jint - Only for you


Bumkey, Verbal Jint - Tylko dla ciebie

Jesteś teraz zbyt daleko ode mnie
Nie będziesz w stanie do mnie wrócić, ale
Kiedy zamykam oczy, wciąż w moim sercu
Uśmiechasz się

Coraz bardziej się ode mnie oddalasz
Zostałem sam, ale
Wspomnienia o tobie wciąż sprawiają
Że płyną łzy

Deszcz, który pada w moim sercu
Tylko ty możesz go zatrzymać (tylko ty)
Łzy, które płyną z moich oczu
Tylko ty możesz je zatrzymać

Jesteś teraz zbyt daleko ode mnie (za daleko)
Nie będziesz w stanie do mnie wrócić, ale
Kiedy zamykam oczy, wciąż w moim sercu (wciąż w moim sercu)
Uśmiechasz się

Wiele rzeczy zmieniło się po tym, jak zerwaliśmy
Kupiłem nowy samochód i swoje małe studio
Stało się większe niż klub, w którym kiedyś nieśmiało tańczyłaś
Ale po tym jak pracuję i śmieję się z ludźmi

Wracam do domy i czuję jedynie pustkę
Moi bliscy przyjaciele powiedzieli mi, żeby umawiać się z nowymi dziewczynami
Nie ma szans, to nie ma sensu, w moim sercu
Wciąż jesteś ty, więc jestem sam w tą noc

Ściskam swój telefon i ciągle się waham
Kiedy zamykam oczy, czuję jakbyś
Była koło mnie, potrzebuję cię przy sobie
Wciąż cię tam rysuję

Przeszłość będzie w porządku
Gdybyś tylko mogła do mnie wrócić

Och, obejrzyj się na mnie
Czy nie mam mnie w twoim sercu?
(Chcę wiedzieć)

Jesteś teraz zbyt daleko ode mnie
Nie będziesz w stanie do mnie wrócić, ale
Kiedy zamykam oczy, wciąż w moim sercu
Mam dla ciebie kochające uczucia

Bez ciebie, dla mnie jest tylko ból

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...