Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 4 grudnia 2013

T-ARA - Do you know me/What should I do 2013

MV składa się z dwóch części, na początku jest piosenka 1799 do you know me, a ta piosenka zaczyna się około 2:40, pierwsze trzy linijki nie pojawiają się w MV, ale są w wersji audio



T-ARA - Znasz mnie?/Co powinnam zrobić

Co zrobię? Teraz nie pamiętam
Nic nie pamiętam
Co zrobię, jeśli nagle udasz, że mnie znasz?

Spotkaliśmy się już wcześniej?

Hej dziecinko, yo dziecinko yo
Hej dziecinko, yo dziecinko yo
Od poniedziałku do niedzieli, co zrobię
Hej dziecinko, yo dziecinko yo
Hej dziecinko, yo dziecinko yo
Nie wiem, co zrobię, co zrobię

Sposób w jaki mówię, wyraz mojej twarzy, piosenki, które lubię
Skąd o tym wszystkim wiesz?
Co wczoraj robiłam, kiedy wyszłam
Kto ci to wszystko powiedział?

Stoisz naprzeciw mnie, ale pierwszy raz cię widzę
Nie ważne jak bardzo myślę, nie pamiętam
Nie wiem, o czym mówisz
Mów jasno, co robiliśmy?

Gdzie się widzieliśmy?
Gdzie się widzieliśmy?
Więc, gdzie się spotkaliśmy i co robiliśmy?
Gdzie się widzieliśmy?
Gdzie się widzieliśmy?
Ponieważ znam to uczucie, kiedy ty i ja pierwszy raz się spotkaliśmy
Co zrobię (z tą sytuacją)
Co zrobię?

Znasz moją przyjaciółkę? Do jakiej chodzisz szkoły? Nic nie brzmi właściwie
Ale dlaczego wydajesz się znajomy? Poczekaj, chodź tutaj
Właściwie, jesteś w moim typie
To nie jest istotne, tak jakby mi się podobasz
Po tym jak przez chwilę na ciebie patrzyłam, jesteś słodki

Nie wiem, o czym mówisz
Mów jasno, co robiliśmy?

Gdzie się widzieliśmy?
Gdzie się widzieliśmy?
Więc, gdzie się spotkaliśmy i co robiliśmy?
Gdzie się widzieliśmy?
Gdzie się widzieliśmy?
Ponieważ znam to uczucie, kiedy ty i ja pierwszy raz się spotkaliśmy
Co zrobię? Teraz nie pamiętam
Nic nie pamiętam
Co zrobię, jeśli nagle udasz, że mnie znasz?
(Znasz mnie?)
Co zrobię
(O mój Boże o o mój Boże)
Co zrobię
(Czy to się dzieje)
Co zrobię
(O mój Boże o o mój Boże)

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...