Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 17 grudnia 2013

Miss $ feat. Skull - Just let me live 2013



Miss $ feat. Skull - Po prostu pozwól mi żyć

Teraz mam już tego dość, widzę koniec
Nie jesteśmy dla siebie, nie jesteśmy sobie przeznaczeni
Niczego nie żałuję, za niczym nie tęsknię
Zostaw mnie, nie zatrzymuj mnie

Byłam zamroczona, nie pamiętam co się stało ostatniej nocy
Na wypadek, gdybym popełniła błąd, sprawdzam telefon
Nie mogę nawet zrozumieć, co powiedziałam
Płakałam, uczepiając się ciepie i złoszcząc się
Nawet tego nie sprawdziłeś, może straciłeś wszystkie uczucia do mnie
Naprawdę myślę, że to koniec, może mnie zablokowałeś
Nie mogę w to uwierzyć, jak mogłeś?
Po prostu pozwól mi żyć, dlaczego do końca to robisz?

Pomyśl o tym, wtedy byłam dla ciebie wszystkim
Obejrzyj się wstecz, wtedy byłeś dla mnie wszystkim
Kto inny będzie cię budził o poranku?
Do kogo innego mogę co wieczór zadzwonić?
Jest tak wiele rzeczy, których nie mogę bez ciebie robić
Więc jak mogę cię zostawić?
Pomyśl jeszcze raz, nie możesz żyć beze mnie

#Myślałem, że będę dobrze żyć bez ciebie (to nie ma sensu)
Myślałem, że bez ciebie będzie mi wygodniej (proszę, pomyśl jeszcze raz)
Niczego nie żałuję, niczego mi nie brakuje
Zostaw mnie, nie zatrzymuj mnie (nie mogę tak żyć)

##Nie mogę tego zrobić, nie mogę żyć bez ciebie
Nie mogę oddychać, po prostu pozwól mi żyć
Dlaczego mnie nie słyszysz, nawet kiedy płaczę i uczepiam się ciebie?
Wróć do mnie, żebym mogła po prostu żyć

Myślałam, że miałam świat, ale nic nie miałam
Powiedziałeś, że dasz mi świat, ale nie ma cię tutaj
Dobrze, wiem, co mówisz
Wiesz, że udajesz, że nie słyszysz i unikasz mnie?
Nawet jeśli jesteś przy mnie, zawsze jestem samotna
Proszę, powiedz mi, że to żart, nie mogę trwać bez ciebie
Zapomnisz mnie? Będziesz miał się dobrze?
Jak mogę żyć bez ciebie?

Przepraszam, czuję się tak niespokojnie, za każdym razem, gdy nie mogę się z tobą skontaktować
Właściwie, to było takie trudne
Nie unikaj moich oczu i spójrz na mnie
Po prostu powiedz mi, że jesteś tylko zmęczony (proszę)
Przepraszam, że skarżyłam się na twój zapełniony grafik
Jeśli moja miłość to było zbyt wiele, zmniejszę ją
Dopasuję każdą moją część od stóp do głów do ciebie
Proszę cię tylko raz, nie mogę żyć bez ciebie

#
##

Po prostu pozwól mi żyć, pozwól mi oddychać
Chociaż pewnie zacząłeś żyć, kiedy mnie zostawiłeś

Po prostu pozwól mi żyć, pozwól mi oddychać, proszę
Tysiące razy dziennie myślę o twoim dotyku

Wróć do mnie, przytul mnie, nie mogę trwać bez ciebie
Nie jestem pewna siebie, żeby móc patrzeć jak się uśmiechasz, po tym jak mnie zostawiłeś

Wróć do mnie, nie mogę w nocy spać bez ciebie
Nie ma powodu, żeby żyć, kiedy mnie zostawiłeś

Nie możesz mnie zostawić, tylko mówiąc przepraszam
Nie możesz mnie zostawić, tylko mówiąc dziękuję
Wciąż cię kocham, jak mogę cię zostawić?
Jak może żyć bez ciebie?
(Proszę, zatrzymaj mnie, proszę cię, po prostu pozwól mi żyć, proszę)

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...