Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 11 grudnia 2013

Juniel & Lee Jonghyun (CN Blue) - Love falls 2013




Juniel, Jonghyun - Miłość pada

Kiedy zapach zimy rozprzestrzenia się na ulicy, pada biały śnieg
Bezwiednie moje stopy kroczą w twoim kierunku

Jak główne postacie w dramie
Na ulicy wypełnionej białym płatkami śniegu
Chcę trzymać się z tobą za ręce i spacerować z tobą


#Co mogę zrobić, żeby wywołać twój uśmiech?
(Myślę, że cię kocham, może to jest prawdziwie)
Co mogę zrobić, żebyś przyjęła moje serce?
(Czy to miłość?)

##Pada śnieg, miłość pada, pada bielą
Spotkałam cię, który jesteś jaśniejszy niż neony, dziecinko
Miłość, o której zawsze marzyłam
Miłość, o której zawsze myślałem
To ty

Jak główne postacie w dramie
Znowu spotykamy się na tej ulicy
Idziesz do mnie, sprawiając, że moje serce galopuje

#
##

To taka ciepła zima z tobą
Zawsze uczynię cię szczęśliwą
Nawet kiedy minie ta zima

Pada śnieg, miłość pada, pada bielą
Jak świąteczny prezent, spotkałam cię dziecinko
Miłość, o której zawsze marzyłam
Miłość, o której zawsze myślałem
To ty

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...