Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 11 grudnia 2013

EXO K - First snow 2013


EXO K - Pierwszy śnieg

W to popołudnie, kiedy pada pierwszy śnieg
Gdybym tylko mógł do ciebie zadzwonić, byłbym taki szczęśliwy
Minął już rok, ale wciąż nie przestałem czegoś do ciebie czuć
Więc mówię do siebie "jestem samotny"

(Cofnij zegar) gdybym tylko mógł się cofnąć o rok
(Cofnij moje serce) czy bylibyśmy teraz inni?
Yeah, to głupia myśl, ale wciąż, gdyby

#Gdybym cię spotkał, czy pojawiłyby się łzy?
Głupi ja nie byłby w stanie nic powiedzieć
Powiedz mi wesołych wesołych świąt, cześć, jak się masz?
Kiedy pada śnieg, czy moje posiniaczone serce zostałoby przykryte bielą?

Przepraszam, że nie traktowałem cię dobrze
W tamte święte byłem jedynie wypełniony żalem

Szedłem samotnie ulicą wypełnioną światłami, wszyscy wyglądali na szczęśliwych
Kiedyś myślałem, że zawsze tam będziesz jak powietrze
Ale głupio pozwoliłem ci odejść, tak bardzo przepraszam

(Taka typowa historia) kiedy minął czas, to, że jesteś taka cenna
(To wszystko minęło) dlaczego wtedy tego nie wiedziałem?
Chcę ci powiedzieć, że teraz jest inaczej

#

Czy to łzy, czy to przez śnieg?
Tamte święta, wciąż widzę, jak się oddalasz

To takie silne, samo myślenie o tobie sprawia, że płyną łzy
Płyną płyną płyną łzy
Chcę do ciebie wrócić
Mogę wszystko zrobić
Nawet jeśli całe moje dotychczasowe życie zniknie, dziewczyno

Gdybym cię spotkał, czy pojawiłyby się łzy?
Głupi ja nie byłby w stanie nic powiedzieć
Powiedz mi wesołych wesołych świąt, cześć, jak się masz? Dziecinko
Kiedy pada śnieg, czy moje posiniaczone serce zostałoby przykryte bielą?

Przepraszam, że nie traktowałem cię dobrze
Byłem jedynie wypełniony żalem

Gdybym cię spotkał, czy pojawiłyby się łzy? (pojawiają się łzy)
Nic nie mogę powiedzieć (nic nie mogę powiedzieć)
Powiedz mi wesołych wesołych świąt, cześć, jak się masz? 
Kiedy pada śnieg, czy moje posiniaczone serce zostałoby przykryte bielą?

Czy to łzy, czy to przez śnieg?
Tamte święta, wciąż widzę, jak się oddalasz

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...