Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 3 grudnia 2013

Illinit feat. Junho (2PM) - Hello 2013


Illinit feat. Junho - Witaj

Wciąż nie mogę w to uwierzyć
To naprawdę dobre uczucie
Stworzyłem piosenkę, żeby je zatrzymać
To nasza historia

Kiedy nie mogłaś we mnie zobaczyć niczego wyjątkowego, tak jak nie widzisz gwiazd na seulskim nocnym niebie
Kiedy nie byłem dzieciakiem, ale też nie dorosłym
Nazywałaś mnie najlepszym i mówiłaś, że jestem niesamowity, cokolwiek robiłem
Ale wtedy miałem inną dziewczynę
Ponieważ zdradzałem ją, czułem się tak źle
Wiele razy zastanawiałem się, czy powinienem z tobą zerwać
Nie chciałem jej rozczarować i tylko karmić jej nadzieję
Ale ponieważ byłem taki oczywisty, stałem się podstępny
Zadręczony przez moje tchórzostwo, przestałem się do ciebie odzywać i w końcu, daleko odeszłaś
Teraz nawet wysłanie ci smsa na święta jest niezręczne
Kim teraz jesteśmy?
Wtedy jednego dnia, stało się coś epickiego
Zacząłem pisać i wymazywać wiadomość, moje ręce mnie nie słuchały
Ale wiadomość, którą wysłałem z trudnością to "co tam" jakbym był cool

Gdybym tylko wtedy złapał twoją dłoń
Gdybym tylko przez chwilę spojrzał ci w oczy
Jakby wtedy było? Jacy byśmy byli?
Jeśli teraz chwycę twoją dłoń
Jeśli spojrzymy w swoje oczy
Czy będzie niezręcznie? Czy będziemy czuć się niezręcznie?
Och och tęskniłem za tobą, och och tęskniłem za tobą
(Witaj witaj witaj, hej witaj witaj witaj, co u ciebie)
Och och tęskniłem za tobą, och och tęskniłem za tobą
(Witaj witaj witaj, hej witaj witaj witaj, w końcu)

Jakbym widział cię pierwszy raz
Dostałem numer twojego telefonu i z galopującym serce z trudnością do ciebie zadzwoniłem
W środku się trząsłem, ale nie mogę teraz tego pokazać
Piosenka, którą oszczędzałem i od jakiegoś czasu nie słuchałem
Automatycznie o niej myślę, ty o ja
Twój głos, jaki jest ładny, o mój Boże
Kiedy powiedziałaś "powinniśmy czasami gdzieś razem wyjść", powiedziałem "a może teraz"
"Nie ma teraz dużego ruchu, więc to zajmie tylko 20 minut"
Kiedy się z tego śmiałaś, ja już byłem gotowy do wyjścia
Lecę, leciałem, biegłem do ciebie
Chyba nawet o tym nie wiedząc, czekałem na tą chwilę
Kiedy moje serce zaczęło się uspokajać, zobaczyłem cię
Uśmiechasz się i idziesz w tą stronę
Kiedy cię zobaczyłem, prawie nie mogłem przestać się uśmiechać
Wow i ta szczęśliwa cisza

Gdybym tylko wtedy złapał twoją dłoń
Gdybym tylko przez chwilę spojrzał ci w oczy
Jakby wtedy było? Jacy byśmy byli?
Jeśli teraz chwycę twoją dłoń
Jeśli spojrzymy w swoje oczy
Czy będzie niezręcznie? Czy będziemy czuć się niezręcznie?
Och och tęskniłem za tobą, och och tęskniłem za tobą
(Witaj witaj witaj, hej witaj witaj witaj, co u ciebie)
Och och tęskniłem za tobą, och och tęskniłem za tobą
(Witaj witaj witaj, hej witaj witaj witaj)

Wciąż nie mogę w to uwierzyć
To naprawdę dobre uczucie
Stworzyłem piosenkę, żeby je zatrzymać

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...