Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 11 grudnia 2013

EXO K - My turn to cry 2013


EXO K - Moje kolej, żeby płakać

Miałem koszmar
Zanim mogłem przytulić ciebie, która płakałaś
Obudziłem się

Ze smutnym sercem odsłoniłem zasłony
Z moimi poplamionymi światłem księżyca łzami, wysłałem ci list

Pamiętaj, kiedy było ciężko
Zawsze zamieniałem twoje łzy na uśmiechy
Nie płacz w miejscach beze mnie, nie płacz
Ponieważ zawsze miałaś wiele łez

Nie, teraz jest moja kolej, żeby płakać, będę teraz płakać
Zabiorę wszystkie twoje łzy
To moja kolej, żeby płakać, ten czas
Ten czas

Wyblakłe zdjęcia, które prawie wyrzuciłem
To tak bardzo boli, że teraz nie mogę na nie patrzeć

To kolejna bezsenna noc
Siedzę w ciemnym pokoju z otwartymi oczami
Rysując twoją twarz

Twój nieśmiały uśmiech i łagodne oczy
Chcę cię przytulić, co zrobię?
Nie płacz w miejscach beze mnie, żegnaj
Ponieważ nie możesz już pożyczyć moich ramion

Nie, teraz jest moja kolej, żeby płakać, będę teraz płakać
Zabiorę wszystkie twoje łzy
To moja kolej, żeby płakać, daj mi je
Nawet te łzy, ten czas
Nawet twoje łzy, ten czas

Kocham cię (wciąż tak bardzo cię kocham, tęsknię za tobą)
Nie płacz (proszę, bądź szczęśliwa w tamtym miejscu)
Tęsknię za tobą

Nie, teraz jest moja kolej, żeby płakać, będę teraz płakać
Zabiorę wszystkie twoje łzy
To moja kolej, żeby płakać, daj mi je
Nawet te łzy, ten czas

Nie płacz dziecinko
To moja kolej, żeby płakać, będę teraz płakać
Zabiorę wszystkie twoje łzy
To moja kolej, żeby płakać, daj mi je
Nawet te łzy, ten czas

Nawet te łzy, ten czas
Nawet te łzy, ten czas
Nawet te łzy, ten czas
Kocham cię, kocham cię
Kocham cię, kocham cię, nie płacz
Daj mi je

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...