Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 7 listopada 2013

Yoo Seung Eun - Healing 2013



Yoo Seung Eun - Ukojenie/Uzdrowienie

Pragnę twojego ukojenia
Pragnę twojego ukojenia woo

Wszyscy są tacy sami, może za dużo oczekiwałam
Nie ma nawet jedne osoby na świcie, której mogę zaufać
Pragnę twojego ukojenia
Mam wrażenie, że nie będziesz taki
Myślę, że jestem wykończona
Nikomu nie mogę ufać
Czy jest jakieś lekarstwo? Nie mogę tego znieść
Pragnę twojego ukojenia
Mam wrażenie, że jesteś inny

Odnajdź zagubioną mnie
Zmienię się gorąco gorąco

#Nie bądź zszokowany, w moim zimnym i zamarzniętym sercu jest ogień
Ogień w moim zimnym sercu
Och yeah yeah yeah
Potrzebuję więcej uczuć
Jestem gotowa

Pragnę twojego ukojenia
Pragnę twojego ukojenia woo

Z jakiegoś powodu wydajesz się odrobinę inny
Moje przewidywanie będzie właściwe, nie może być złe
Wiem, tylko widząc twoje oczy
Wiem od razu

Odnajdź zagubioną mnie
Zmienię się gorąco gorąco

#

Pragnę twojego ukojenia
Pragnę twojego ukojenia woo
Odpowiedź była taka oczywista
Trochę się dzięki tobie zmieniłam
Potrzebuję uczucia z uczuciami
Zmienię się gorąco gorąco

#

Pragnę twojego ukojenia
(Pragnę twojego ukojenia woo)
Pragnę twojego ukojenia
(Pragnę twojego ukojenia woo)
Pragnę twojego ukojenia och yeah
Potrzebuję więcej uczucia
Jestem gotowa

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...