Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 7 listopada 2013

Park Shin Hye - Story 2013 (The Heirs OST)


Park Shin Hye - Historia

Może wiatr mnie żałował i przytłaczająco mnie obejmuje
Może wiatr chce być przyjaciółmi i podąża za mną, ponieważ zawsze jest sam

Nie ważne jak bardzo się uśmiecham, mówiąc, że mam się dobrze

Więc powiedz mi historię, więc powiedz mi swój smutek
Wstrząsasz moim sercem, nie zostawiaj go samego
Więc powiedz mi historię, wiem że jest ci przykro
Pukasz do mojego serca, które nawet ja schowałam przed sobą
Więc powiedz mi historię

Więc powiedz mi historię, więc powiedz mi swój smutek
Rozdzierasz mi serce, sprawiając, że płaczę
Więc powiedz mi historię, wiem, że jest ci przykro
Pytasz mnie o mój smutek, które jest ukryte za światłem księżyca
Tą długą historię

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...