Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 26 listopada 2013

VIXX - Thank you for being born/Thank you for my love 2013


VIXX - Dziękuję, że się urodziłaś/Dziękuję za moją miłość

Pewnie cały dzień mnie nienawidziłaś
Wciąż mnie nie znasz, głuptasie

Twoje urodziny są tylko raz do roku
Jak mógłbym zapomnieć?

Przeprasza, że przez ten cały czas nie potrafiłem wyrazić swojego serca
Chyba byłem zbyt nieśmiały, żeby powiedzieć kocham cię
Zamkniesz oczy?

Gratulacje, wszystkiego najlepszego dla mojej ukochanej
Nie zmienię się, sprawię, że twoje serce będzie codziennie galopować
Obiecuję ci

Tak bardzo ci dziękuję, dziękuję za moją ukochaną
Za to, że się dzisiaj urodziłaś, za to, że przyszłaś do mnie
Spotkanie cię, było wielkim szczęściem w moim życiu
Teraz zdmuchnij świeczki, moja ukochana

Jedyne, co mogę zrobić to
Kochać cię nawet bardziej

Mogą być chwile, kiedy cię zranię
Ale proszę, wiedz tą jedną rzecz
Tak jak zawsze, tak jak teraz

Kocham cię, jesteś dla mnie wszystkim
Nawet za dziesięć lat, będzie jakby minął tylko jeden dzień
Nie zmienię się, sprawię, że twoje serce będzie codziennie galopować
Obiecuję ci, moja ukochana

Wciąż mam wrażenie, że to sen
Anioł patrzy na mnie i się uśmiecha
W ten sposób

Nawet jeśli bez końca krzyczę, że cię kocham
To nie wystarczy
Samotne i ciężkie dni nie będą straszne, jeśli jesteśmy razem
Dam ci rzeczy, które zawsze się przelewają
Tak bardzo ci dziękuję, dziękuję za moją ukochaną

Za to, że się urodziłaś, za to, że jesteś przy mnie
Ponownie się narodziłem, ponieważ cię spotkałem
Teraz, czy założysz ten pierścionek? Moja ukochana

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...