Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 26 listopada 2013

VIXX - From now on, you're mine/Love come true 2013


VIXX - Od teraz jesteś moja/Miłość się spełniła

Zawsze patrzyłaś na mnie z mocno zaciśniętymi ustami
Prosząc mnie, żebym dał ci czas na przemyślenie
Odpychając odpowiedz na moje wyznanie

W końcu wołasz mnie niepewnie
Ostrożnie podajesz mi dłoń
I mówisz, że chcesz uwierzyć w naszą miłość

Tak długo czekałem na tą chwilę
Chwilę, kiedy mnie przyjmiesz
Obiecuję ci tą jedną rzecz

#Ponieważ od dzisiaj jesteś moją dziewczyną
Nawet nie patrz na innych facetów, którzy nie są mną
Od teraz chcę być jedynym, który widzi twój śliczny uśmiech
Zostań w moich zaciśniętych ramionach
Ponieważ jesteś moja

To nie jest sen, ale rzeczywistość
To nie jest przyszłość, ale dzień dzisiejszy
Zaznacz to na czerwono w kalendarzu
Dzisiaj są nasze urodziny
Mamy trzy urodziny
Historia się rozpoczęła
Sprawię, że twoje serce będzie walić bardziej niż w komedii romantycznej

Obiecaj mi tą jedną rzecz
Patrz tylko na mnie swoimi oczami
Nawet jeśli spoglądam gdzieś indziej, dla mnie jest tylko jedna dziewczyna
Jestem wdzięczny, że mogę cię nazywać dziecinką
Zbuduję fortunę nazywającą się Wspomnienia i uczynię cię bogatą

Chwila, o której śniłaś
Chwila, w której we mnie uwierzyłaś
Obiecaj mi tą jedną rzecz

#

1 minuta, 1 sekunda nie wystarczy
Tak wiele chce z tobą zrobić
Po prostu chodź za mną
Nie martw się jutrem, zajmę się tym

Ponieważ od początku jesteś moją dziewczyną
Tylko ty o tym nie wiedziałaś
To zostało już zadecydowane

Od teraz tylko mi mów kocham cię
Możesz to zrobić
Ponieważ twoje wszystko 
Jest moje

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...